logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. planowania operacyjnego
w Wydziale Zarządzania Kryzysowego
 
 
 
1.

 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie,
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe, specjalizacja hydrologia
Kserokopia dyplomu uczelni wyższej

 

 
 
 
2.

 

 
Wymagania dodatkowe
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) Doświadczenie: w opracowywaniu projektów w zakresie hydrologii   i meteorologii, obsługi programów   w zakresie modelowania zjawisk powodziowych.
 
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
 
b) Znajomość ustaw: prawo wodne,    o stanie klęski żywiołowej,
o zarządzaniu kryzysowym,   o samorządzie gminnym,   o samorządzie powiatowym, przepisów wykonawczych oraz przepisów
odrębnych w zakresie działania Wydziału 
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
c) Cechy osobowe i predyspozycje:  
zdolności analityczne, komunikatywność, systematyczność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, dokładność.
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
d) Umiejętności: dobra organizacja pracy, zdolność do podejmowania szybkich decyzji, działanie w warunkach kryzysowych i pod presją czasu, dyspozycyjność.
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
e) Znajomość aplikacji biurowych - Microsoft Word i Excel, Open Office, Internet Explorer, poczty elektronicznej, specjalistycznych programów związanych z obsługą baz danych
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.         opracowywanie, aktualizowanie w ramach swoich obowiązków Planu Zarządzania Kryzysowego - procedur reagowania kryzysowego i standardowych procedur operacyjnych na wypadek wystąpienia zdarzeń kryzysowych,
2.         przygotowanie i utrzymanie w aktualności Planu operacyjnego ochrony przed powodzią miasta Opola,
3.         opracowanie propozycji zarządzeń Prezydenta Miasta w zakresie ochrony przeciwpowodziowej,
4.         planowanie wydatków finansowych na zabezpieczenie działalności w zakresie ochrony przeciwpowodziowej w tym wyposażenia magazynu przeciwpowodziowego,
5.         współpraca ze służbą hydrologiczno-meteorologiczną odpowiedzialną za wykonywanie pomiarów i obserwacji hydrologicznych oraz meteorologicznych,
6.         prowadzenie bazy danych dotyczących sieci pomiarowo-obserwacyjnej oraz systemu gromadzenia, przetwarzania i wymiany danych,
7.         wykonywanie bieżących analiz i ocen sytuacji hydrologicznej oraz meteorologicznej na podstawie prognoz meteorologicznych i hydrologicznych,
8.         opracowywanie i przekazywanie mediom, organom administracji publicznej i innym jednostkom organizacyjnym odpowiedzialnych za bezpieczeństwo mieszkańców miasta komunikatów   i ostrzeżeń przed niebezpiecznymi zjawiskami zachodzącymi w atmosferze i hydrosferze,
9.         wykonywanie modelowania hydrologicznego i hydraulicznego w zakresie zagrożeń powodziowych oraz zjawiska suszy,
10.     gromadzenie, przetwarzanie, archiwizowanie i udostępnianie informacji hydrologicznych oraz meteorologicznych,
11.     współpraca z organami administracji publicznej w zakresie ograniczania skutków niebezpiecznych zjawisk zachodzących w atmosferze i hydrosferze,
12.     współdziałanie z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry w Opolu w opracowywaniu ocen stanu technicznego i stanu bezpieczeństwa budowli piętrzących /jazów/ w hydrowęźle Opole,
13.     prowadzenie bazy danych dotyczących budowli piętrzących, zawierającej dane techniczne oraz informacje o lokalizacji, stanie prawnym, stanie technicznym i stanie bezpieczeństwa tych budowli,
14.     wyznaczanie i weryfikacja stref zagrożenia zalaniem lub podtopieniem terenów położonych poniżej budowli piętrzących /zbiornik Turawa/,
15.     współdziałanie z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry w Opolu, w opracowywaniu,wyznaczaniu i weryfikacja stref zagrożenia zalaniem lub podtopieniem terenów miasta Opola,
16.     współdziałanie z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu   w opracowywaniu ocen stanu technicznego i stanu bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych na terenie miasta Opola,
17.     współpraca z Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska w Opolu w zakresie informacji określających aktualny stan zanieczyszczenia powietrza na danym obszarze miasta lub udostępniania informacji o stanie środowiska,
18.     zbieranie i przetwarzanie informacji o zagrożeniach związanych z przechowywaniem  w zakładach na terenie miasta Opola TŚP,
19.     bieżące uaktualnianie „Bazy danych Szefa OC” w programach ewidencji elektronicznej Arcus 2005 i OC-MAT,
20.      wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
 
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – ul. Sempołowskiej 3, pierwsze piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 730 – 1530, praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
 
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 1,93%.
 
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)
i podpisem.
c)list motywacyjny,
d)kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania operacyjnego w terminie do dnia 10 grudnia 2012 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
 

 

Ilość odwiedzin: 7254
Nazwa dokumentu: Wydział Zarządzania Kryzysowego
Skrócony opis: satnowisko ds. planowania operacyjnego
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Rajmund Dorotnik
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2012-11-27 13:39:53
Data udostępnienia informacji: 2012-11-27 13:39:53
Data ostatniej aktualizacji: 2013-01-08 15:32:57

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner