URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. INFORMATYCZNO-ORGANIZACYJNYCH
W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e)wykształcenie wyższe techniczne (informatyczne lub pokrewne)
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy – minimum 3 miesiące
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy lub zaświadczenie o odbyciu stażu lub umowa o trwającym aktualnie stażu
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) biegła znajomość obsługi komputera, obsługi różnego rodzaju oprogramowania
i aplikacji biurowych ,umiejętność pisania prostych programów komputerowych,umiejętność zarządzania bazami danych
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznych
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) znajomość obowiązujących przepisów w zakresie pełnionych obowiązków m.in. kodeksu
postępowania administracyjnego,, ustawy o finansach publicznych,
ustawy prawo zamówień publicznych, prawo telekomunikacyjne,ustawa o samorządzie terytorialnym etc.
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i obrony przyjętych argumentów, umiejętność formułowania wniosków oraz pism,
umiejętność współpracy z zespołem ludzkim
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych z usługami telekomunikacyjnymi i prawidłowym
funkcjonowaniem sieci telefonicznej – zarządzanie wewnętrznym systemem łączności.
2. Przygotowanie koncepcji wdrażania nowoczesnych technologii teleinformatycznych.
3. Administrowanie platformą wymiany informacji (serwisem sms) do komunikacji
z mieszkańcami.
4. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja elektronicznej książki telefonicznej.
5. Wprowadzanie zmian do ewidencji sprzętu i wyposażenia ( rewersy, kartoteki osobowe) –
- prowadzenie rejestru elektronicznego.
6. Czuwanie nad ujednoliconym elektronicznym systemem zabezpieczeń alarmowych,
napadowych i p.pożarowych.
7. Tworzenie różnego rodzaju rejestrów elektronicznych (pisanie prostych programów
komputerowych) na potrzeby całego Wydziału
8. Przyjmowanie i opisywanie, wystawionych na Urząd Miasta Opola, faktur i rachunków.
9. Prowadzenie – z należytą starannością, rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną
dokumentacji, w wersji papierowej i elektronicznej, związanej z zakresem obowiązków,
jak również rejestrowanie- w formie elektronicznej - pism wychodzących i przychodzących.
Zgodnie z Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. Nr 201, poz. 1183) podaje się informację:
a) o warunkach pracy na danym stanowisku – praca w budynku Urzędu Miasta Opola – Ratusz, w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku ( obsługa monitora komputera)
b) o procentowym wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola –udział procentowy etatów osób ze stopniem niepełnosprawności do ogólnej liczby etatów osób zatrudnionych na 31.X. 2011 r. wynosi 1,9%
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. informatyczno-organizacyjnych w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym w terminie do dnia 30 grudnia 2011r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.