URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. nadzoru instalacji elektrycznych
w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e)wykształcenie-
wyższe inżynierskie o specjalności instalacje elektryczne lub pokrewne
|
Kserokopia dyplomu
|
f) uprawnienia SEP min. 1 KV
|
Kserokopia uprawnień
|
g) staż pracy – minimum 6 miesięcy
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy lub zaświadczenie o odbyciu stażu lub umowa o trwającym aktualnie stażu
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość obsługi komputera, obsługi różnego rodzaju oprogramowania i aplikacji biurowych (środowisko Windows oraz AUTOCAD)
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
b) znajomość obowiązujących przepisów w zakresie pełnionych obowiązków m.in. prawa budowlanego i warunków technicznych wykonywania robót kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych ,ustawa o samorządzie terytorialnym etc.
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
c)umiejętność czytania, sprawdzenia dokumentacji technicznej, znajomość zagadnień technicznych: umiejętność czytania schematów elektrycznych, znajomość konstrukcji urządzeń technicznych
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
d) umiejętność analiz danych oraz formułowania wniosków
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
e) umiejętności organizacyjne, interpersonalne, koncepcyjne, kreatywność, determinacja w dążeniu do postawionego sobie celu, obowiązkowość, kultura osobista, inicjatywa, stanowczość, umiejętność współpracy z zespołem ludzkim.
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Utrzymanie we właściwym stanie technicznym instalacji elektrycznych – zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane - w budynkach i lokalach stanowiących własność miasta Opola administrowanych Wydział Administracyjno – Gospodarczy.
- Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji sygnalizacji pożaru, instalacji oddymiania i instalacji odcinania pożaru, oraz przeglądami i zakupami sprzętu przeciwpożarowego we wszystkich obiektach Urzędu Miasta.
- Udział w przygotowaniu prac remontowych: określanie zakresu i przedmiaru robót, sprawdzanie kosztorysów ofertowych, nadzór inwestorski nad robotami remontowymi elektrycznymi, odbiór robót remontowych.
- Przygotowywanie wniosków i specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( z wyprzedzeniem min.3-miesięcznym) we współpracy z referatem przetargów i zamówień publicznych.
- Występowanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w przypadku, gdy zaistnieje taka potrzeba.
- Nadzór nad usuwaniem awarii w budynkach, oraz ustalaniem ich przyczyn i usuwaniem skutków.
- Przygotowywanie projektów umów i aneksów związanych z procesem budowlanym i technicznym utrzymaniem nieruchomości.
8. Wystawianie zleceń konserwatorom, nadzór nad ich realizacją, sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym faktur, rachunków i innych dokumentów będących podstawą do rozliczenia robót.
9. Nadzór nad przeprowadzanymi zgodnie z przepisami prawa budowlanego przeglądami technicznymi instalacji elektrycznych i uziemienia w budynkach.
10. Uczestnictwo w sporządzaniu planów remontów ze wskazaniem pilności i kolejności wykonania robót.
11. Rozliczanie za media (współwłaścicieli i najemców) w obiektach administrowanych przez Wydział Administracyjno – Gospodarczy, w tym, w szczególności:
- obciążanie współwłaścicieli budynków i najemców pomieszczeń kosztami utrzymania,
- sporządzanie umów i aneksów na partycypowanie w kosztach utrzymania,
- prowadzenie spraw dot. opłat za energię elektryczną, c.o., wodę itp. we współpracy z pracownikiem WAG, prowadzącym umowy na dostawy i usługi,
- Przyjmowanie i opisywanie, wystawionych na Urząd Miasta Opola, faktur i rachunków.
13. Prowadzenie – z należytą starannością, rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną dokumentacji, w wersji papierowej i elektronicznej, związanej z zakresem obowiązków, jak również rejestrowanie- w formie elektronicznej - pism wychodzących i przychodzących.
14. Systematyczna samokontrola w celu prowadzenia analiz, zmierzających głównie do czynienia oszczędności finansowych.
15. Terminowe i prawidłowe załatwianie spraw przypisanych Wydziałowi Administracyjno-Gospodarczemu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
16. Samokształcenie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
17. Bieżąca współpraca z wydziałami Urzędu, gminnymi jednostkami organizacyjnymi i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań Urzędu Miasta.
18. Pełnienie zastępstwa na stanowisku pracy wyznaczonym przez przełożonego.
19. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. instalacji elektrycznych w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym w terminie do dnia 30 września 2011r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.