logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
ds. nadzoru instalacji elektrycznych
 
w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
 
1.
 

 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e)wykształcenie-
wyższe inżynierskie o specjalności instalacje elektryczne lub pokrewne
Kserokopia dyplomu
 
 
f) uprawnienia SEP min. 1 KV
Kserokopia uprawnień
g) staż pracy – minimum 6 miesięcy
 
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy lub zaświadczenie o odbyciu stażu lub umowa o trwającym aktualnie stażu 

 

 
2.
 

 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) znajomość obsługi komputera, obsługi różnego rodzaju oprogramowania i aplikacji biurowych  (środowisko Windows  oraz AUTOCAD)
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
 
b) znajomość obowiązujących przepisów w zakresie pełnionych obowiązków m.in. prawa budowlanego i warunków technicznych wykonywania robót kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych ,ustawa o samorządzie terytorialnym etc.
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
 
 
 
c)umiejętność czytania, sprawdzenia dokumentacji technicznej, znajomość zagadnień technicznych: umiejętność czytania schematów elektrycznych, znajomość konstrukcji urządzeń technicznych
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
d)      umiejętność analiz danych oraz formułowania wniosków
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
e) umiejętności organizacyjne, interpersonalne, koncepcyjne, kreatywność, determinacja w dążeniu do postawionego sobie celu, obowiązkowość, kultura osobista, inicjatywa, stanowczość, umiejętność współpracy z zespołem ludzkim.
 
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
 
 

 

 
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym instalacji elektrycznych – zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane - w budynkach i lokalach stanowiących własność miasta Opola administrowanych Wydział Administracyjno – Gospodarczy.
  2. Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji sygnalizacji pożaru, instalacji oddymiania i instalacji odcinania pożaru, oraz przeglądami i zakupami sprzętu przeciwpożarowego we wszystkich obiektach Urzędu Miasta.
  3. Udział w przygotowaniu prac remontowych: określanie zakresu i przedmiaru robót, sprawdzanie kosztorysów ofertowych, nadzór inwestorski nad robotami remontowymi elektrycznymi, odbiór robót remontowych.
  4. Przygotowywanie wniosków i specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( z wyprzedzeniem min.3-miesięcznym) we współpracy z referatem przetargów i zamówień publicznych.
  5. Występowanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w przypadku, gdy zaistnieje taka potrzeba.
  6. Nadzór nad usuwaniem awarii w budynkach, oraz ustalaniem ich przyczyn i usuwaniem skutków.
  7. Przygotowywanie projektów umów i aneksów związanych z procesem budowlanym i technicznym utrzymaniem nieruchomości.
8.       Wystawianie zleceń konserwatorom, nadzór nad ich realizacją, sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym faktur, rachunków i innych dokumentów będących podstawą do rozliczenia robót.
9.       Nadzór nad przeprowadzanymi zgodnie z przepisami prawa budowlanego przeglądami technicznymi instalacji elektrycznych i uziemienia w budynkach.
10.   Uczestnictwo w sporządzaniu planów remontów ze wskazaniem pilności i kolejności wykonania robót.
11.   Rozliczanie za media (współwłaścicieli i najemców) w obiektach administrowanych przez Wydział Administracyjno – Gospodarczy, w tym, w szczególności:
-     obciążanie współwłaścicieli budynków i najemców pomieszczeń  kosztami utrzymania,
-     sporządzanie umów i aneksów na partycypowanie w kosztach utrzymania,
-     prowadzenie spraw dot. opłat za energię elektryczną, c.o., wodę itp. we współpracy                      z pracownikiem WAG, prowadzącym umowy na dostawy i usługi,
  1. Przyjmowanie i opisywanie, wystawionych na Urząd Miasta Opola, faktur i rachunków.
13.   Prowadzenie – z należytą starannością, rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną dokumentacji, w wersji papierowej i elektronicznej, związanej z zakresem obowiązków, jak również rejestrowanie- w formie elektronicznej - pism wychodzących i przychodzących.
14.   Systematyczna samokontrola w celu prowadzenia analiz, zmierzających głównie do czynienia oszczędności finansowych.
15.   Terminowe i prawidłowe załatwianie spraw przypisanych Wydziałowi Administracyjno-Gospodarczemu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
16.   Samokształcenie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
17.    Bieżąca współpraca z wydziałami Urzędu, gminnymi jednostkami organizacyjnymi i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań Urzędu Miasta.
18.   Pełnienie zastępstwa na stanowisku pracy wyznaczonym przez przełożonego.
19.   Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
 
 
 
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
 
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko  ds. instalacji elektrycznych w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym w terminie do dnia 30 września 2011r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
        

Ilość odwiedzin: 5871
Nazwa dokumentu: Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Skrócony opis: stanowisko ds. nadzoru instalacji elektrycznych
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Juszczak-Puppel
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2011-09-16 14:57:19
Data udostępnienia informacji: 2011-09-16 14:57:19
Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-07 09:10:01

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner