URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY
ds. obsługi sekretariatu nr 1
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślnie
|
oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
kserokopia dyplomu
|
f) co najmniej 6-miesieczny staż pracy na stanowisku związanym z organizacją biura lub obsługi sekretariatu
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) umiejętność obsługi urządzeń biurowych, i komputera w tym aplikacji biurowych i narzędzi internetowych,
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające
spełnianie wymagania
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty
|
a) umiejętność właściwej organizacji czasu pracy,
b) predyspozycje: wysoka kultura osobista, komunikatywność, lojalność, dyskrecja, skrupulatność, umiejętność panowania nad stresem i emocjami,
c) łatwość redagowania tekstów,
d) znajomość podstawowych zagadnień z ustawy o samorządzie gminnym oraz Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola,
e) znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym,
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające
spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie sekretariatu, w tym w szczególności:
- przyjmowanie korespondencji, segregowanie i przedstawianie jej do wglądu Prezydenta Miasta, następnie przekazywanie zgodnie z dyspozycją,
- przedkładanie do podpisu pism z pełną dokumentacją,
- czuwanie nad utrzymywaniem czystości i porządku w gabinecie Prezydenta Miasta oraz w sekretariacie w godzinach urzędowania, dbałość o estetyczny wygląd wnętrz,
- zamawianie materiałów biurowych oraz innych artykułów na potrzeby Prezydenta Miasta i sekretariatu,
- redagowanie i sporządzanie pism oraz innych dokumentów,
- wykonywanie odbitek kserograficznych,
- obsługa, urządzeń biurowych i komputera
2. Przygotowywanie dla Prezydenta Miasta planu udziału w zebraniach, naradach, uroczystościach itp.
3. Organizacja przyjęć interesantów przez Prezydenta Miasta:
- do godz. 1100 każdego poniedziałku, ustalenie listy osób umówionych na dany dzień,
wyegzekwowanie od wydziałów dokumentacji dot. spraw, z którymi zgłaszają się
interesanci,
- dopilnowanie ustalonej kolejności przyjęć obywateli,
- udostępnianie w razie potrzeby protokołów przyjęć skarg zgłaszanych przez obywateli
ustnie i następnie przekazywanie ich do rejestracji.
4. Przyjmowanie telefonicznych interwencji od obywateli:
- rejestrowanie zgłoszonych interwencji,
- przekazywanie wg kompetencji,
- wyegzekwowanie informacji o ich zatrudnieniu.
5. Prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Urzędzie Miasta Opola.
6. Zgłaszanie rozwiązań i opracowanie projektów zmierzających do usprawnienia pracy na własnym stanowisku, w Wydziale oraz Urzędzie Miasta.
7. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
8. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi sekretariatu Prezydenta Miasta Opola w Wydziale Organizacyjnym w terminie do dnia 06 marca 2009 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.