ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151- 839/08
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 18 czerwca 2008 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej na zadanie pn: „Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10 – remont dachu i nawierzchni placu parkingowego”
Na podstawie art. 18 ust. 2, art. 19 ust. 2, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Aleksander Cyganiuk - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Naczelnik Wydziału Inwestycji Miejskich
Przewodniczący Komisji Przetargowej
2. Andrzej Jedynakiewicz - Przedstawiciel Wydziału Oświaty
Kierownik Referatu Inwestycji, Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych
Z-ca Przewodniczącego Komisji Przetargowej
3. Krzysztof Lenart - Przedstawiciel Wydziału Oświaty
Inspektor
Członek Komisji Przetargowej
4. Violetta Moskwa - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Podinspektor –
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich: Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych oraz Wydziałowi Oświaty Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta