Zarządzenie nr OR.I- 0151-825/2004
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 13 grudnia 2004 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego – garażu nr 40 przy ul. Niemodlińskiej 5 of.
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego – w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 28 grudnia 2004 r. I przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garażu o pow. 27,50 m2 położonego w Opolu przy ul. Niemodlińskiej 5 of. postanawiam:
§ 1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska – Przewodnicząca Komisji Przetargowej Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich –Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Barbara Biegacz - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego Specjalista Członek Komisji Przetargowej
3. Grażyna Kluska – Przedstawiciel Wydziału Lokalowego Specjalista Członek Komisji Przetargowej
§ 2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 28 grudnia 2004 r. I przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II i III przetargu oraz negocjacji kwotowych dotyczących najmu ww. garażu.
§ 3
W przypadku nieobecności przewodniczącej komisji przetargowej - inspektor Anny Bystrzykowskiej - funkcję przewodniczącego komisji pełnić będzie przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich- Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych- podinspektor Katarzyna Bil.
§ 4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich – Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Lokalowemu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta