Zarządzenie nr OR.I-0151-500/2004
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 27 lipca 2004 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego ( garażu przy ul. Pasiecznej 6A )
Na podstawie Zarządzenia Nr OR. II - 0155/745/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 29 lipca 2004 r. l przetargu ustnego ograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garażu o pow. 15,53 m2 położonego w Opolu przy ul. Pasiecznej 6A ( boks nr II) postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Izabela Kiczka - Szostak - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Kierownik Referatu Eksploatacji zasobów Gminnych Członek Komisji Przetargowej
3. Grażyna Kluska - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Specjalista Członek Komisji Przetargowej
§2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 29 lipca 2004 r. l przetargu ustnego ograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II i III przetargu oraz negocjacji kwotowych dotyczących najmu ww. garażu.
§3
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta