Prezydent Miasta Opole
Opole
077 4549844
Treść ogłoszenia:
Opole: zakup zestawów komputerowych dla Urzędu Miasta Opola
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Opole, do kontaktów: w zakresie procedury przetargowej:pani Teresa Kwasik, w zakresie przedmiotu zamówienia: Pan Jarosław Starszak, Rynek-Ratusz lok., 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4549844, fax 077 4549844, e-mail:
pzp@um.opole.pl,
www.um.opole.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, w zakresie procedury: Pani Teresa Kwasik , w zakresie przedmiotu zamówienia: Pan Jarosław Starszak, Pl. Wolności 7-8 , Rynek -Ratusz, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 45-11-921-P. T. Kwasik, 45-11-903 - P. J. Starszak, fax (077) 454-98-44, e-mail:
pzp@um.opole.pl,
www.um.opole.pl.
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Pani Magdalena Kowalik, Pl. Wolności 7-8, 45-18 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 45-11-841, fax (077) 454-98-44, e-mail:
pzp@um.opole.pl,
www.um.opole.pl.
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Pani Teresa Kwasik - Kierownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych, Pl. Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 45-11-921, fax (077) 454-98-44, e-mail:
pzp@um.opole.pl,
www.um.opole.pl.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup zestawów komputerowych dla Urzędu Miasta Opola.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakup zestawów komputerowych:
- Monitor LCD szt. 7
- Monitor CRT szt. 23
- Notebook szt. 2
- Komputer szt. 7
- Komputer szt. 37
- Skaner szt. 1
- Oprogramowanie
Szczegółowy opis ww. sprzętu zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia dotyczące przedmiotowego zamówienia.
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Opole Rynek - Ratusz.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV):
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 Euro. Zgodnie z przedmiotem zamówienia..
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 4.500,00 zł.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy.
Wykonawca winien przedstawić w ofercie dokument potwierdzający posiadanie przez producenta komputera - ISO 9001.
Wykaz dostaw zrealizowanych w okresie trzech ostatnich lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca ich wykonania - min. 3 szt.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: /S 0 - 0.
1.3) Przewidywana liczba dostawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert:
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
Cena
Okres gwarancji na komputery (na wszystkie podzespoły)
Termin usunięcia wad i napraw sprzętu
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.06.2004, cena - 10.00.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: godzina 11:00.
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostatecznego terminu składania ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce: 23.06.2004, godzina 11:30, Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Pl. Wolności 7 - 8 sala narad III p, druga klatka schodowa..
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE: Nie.
2) Data wysłania ogłoszenia: 26.04.2004.