logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


          1. MIEJSKI ZARZĄD DRÓG
          2.           W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

               

                    Kierownik  działu realizacji inwestycji i nadzoru budów – 1 etat

.................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

1. 

 

Wymagania niezbędne

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie : wyższe   techniczne

Kserokopia dyplomu

f) Staż pracy – min. 5 lat    

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu  w przypadku     trwania stosunku  pracy  

g)  znajomość obsługi komputera  w tym Word  Excel,

Informacja w CV

2. 

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych 

 Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu  w przypadku     trwania stosunku  pracy  

 

b)doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem inwestycji drogowych lub mostowych

Informacja w CV

c) znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, samorządzie gminnym, drogach publicznych i prawa budowlanego

Informacja w CV

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Kierowanie, sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością Działu Realizacji  Inwestycji i Nadzoru Budów,

Nadzorowanie przebiegu postępowania między innymi w zakresie:

Opracowywania planów rzeczowo- finansowych rocznych oraz wieloletnich w zakresie inwestycji,

Przygotowania procedur przetargowych,

Opracowywania danych techniczno-finansowych do materiałów przetargowych,

Przebiegu postępowań przetargowych w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych będących przedmiotem działalności działu,

Kontroli przebiegu realizacji prac zleconych,

Udział w pracach Komisji Przetargowej,

Udział w pracach Komisji Odbiorowej,

Monitorowanie przebiegu realizacji zadań inwestycyjnych , nadzorowanych przez Dział oraz informowanie Dyrektora MZD o wszystkich przypadkach odstępstw od przyjętych harmonogramów realizacji zagrażających terminowemu ukończeniu zadania inwestycyjnego.

4. Warunki pracy na stanowisku :

Praca w budynku przy ul. Firmowa 1 , drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Praca w terenie ( miasto Opole). Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole,  bezpośredni kontakt z petentami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.    

5.W miesiącu sierpniu  2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00% .

6.Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)         dokumenty wymienione powyżej

b)         życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:  

     Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w  złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb   realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu,  zgodnie z  art. 6 ust. 1, pkt.a    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia  27 kwietnia 2016 r.  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o   pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902 ), co poświadczam  własnoręcznym  podpisem.

 

 c)         list motywacyjny,

  d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w dziale

               administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,

e)            dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).

Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju

213 z dopiskiem:

    Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik działu realizacji inwestycji i nadzoru budów  w terminie do dnia 17 września  2021r  (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .            

                  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.

                   Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia   27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale realizacji inwestycji i nadzoru budów i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.

         Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru   ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.                                                                                 

                                                                                

                                                                                      Dyrektor MZD

                                                                                    Teresa Sobel-Wie

Nazwa dokumentu: Miejski Zarząd Dróg w Opolu
Skrócony opis: Kierownik działu realizacji inwestycji i nadzoru budów
Podmiot udostępniający: MZD
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Sowada
Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Sowada
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Sowada
Data wytworzenia informacji: 2021-09-03 11:25:21
Data udostępnienia informacji: 2021-09-03 11:25:21
Data ostatniej aktualizacji: 2021-09-03 11:27:57

Wersja do wydruku...

corner   corner