logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.688.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 04 grudnia 2013 r.

 

w sprawie przejmowania i ewidencjonowania spadków dziedziczonych przez Gminę Opole.

 

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j. t. Dz. U. z 2013 r. poz. 594) oraz § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006r.w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zm.) postanawiam, co następuje:

 

§ 1

Wprowadzam w Urzędzie Miasta Opola tryb postępowania w sprawie przejmowania i ewidencjonowania spadków dziedziczonych przez Gminę Opole, celem uregulowania współpracy pomiędzy Wydziałem Administracyjno-Gospodarczym, realizującym zadanie prowadzenia spraw spadkowych, a pozostałymi wydziałami Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w sposób zapewniający zabezpieczenie interesów Gminy Opole, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Sprawy spadkowe, w których zostało wydane postanowienie o stwierdzeniu nabycia spadku przez Gminę Opole, a nie przekazane do Wydziału Administracyjni-Gospodarczego przed dniem wejścia w życie niniejszego zarządzenia realizuje Wydział Organizacyjny.

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierza się wszystkim wydziałom Urzędu Miasta Opola oraz jednostkom organizacyjnym Miasta Opola.

§ 4

Traci moc Zarządzenie Nr OR.I-0152-439/09 Prezydenta Miasta Opola z dnia 08 maja 2009 r. w sprawie przejmowania i ewidencjonowania spadków dziedziczonych przez gminę Opole.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta

Krzysztof Kawałko

Nazwa dokumentu: w sprawie przejmowania i ewidencjonowania spadków dziedziczonych przez Gminę Opole
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Danuta Juszczak-Puppel - Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego
Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Juszczak-Puppel - Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Kaleta
Data wytworzenia informacji: 2013-12-04 13:38:00
Data udostępnienia informacji: 2013-12-04 13:38:00
Data ostatniej aktualizacji: 2014-07-07 07:46:21

Wersja do wydruku...

corner   corner