Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali administrowanych przez Wydział Administracyjno-Gospodarczy Urzędu Miasta Opola oraz budynków jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych: w Opolu Bierkowicach, w Czarnowąsach, w Opolu Chmielowicach, w Opolu Gosławicach, w Opolu Grudzicach, w Opolu Szczepanowicach, Opole Sławice, Opole Wrzoski, w Opolu Żerkowicach, fontann, przepompowni wód deszczowych, szaletów, tablic dynamicznej informacji pasażerskiej oraz biletomatów stacjonarnych". Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.01.2020 r. pod numerem 506462-N-2020.
Pliki do pobrania:
ogłoszenie o zamówieniu
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
zbiorcze zestawienie punktów poboru
wzór umowy - dostawa do budynków i lokali Urzędu Miasta Opola
załącznik nr 1 do umowy - dostawa do budynków i lokali UMO
wzór umowy - dostawa do budynków jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych
załącznik nr 1 do umowy - dostawa do jednostek OSP
wzór umowy - dostawa do fontann, przepompowni, szaletów
załącznik nr 1 do umowy - dostawa do fontann, przepompowni, szaletów
wzór umowy - dostawa do tablic i biletomatów
załącznik nr 1 do umowy - dostawa do tablic i biletomatów
odpowiedzi na pytania do SIWZ
odpowiedzi na pytania do SIWZ (2)
zestawienie ofert złożonych w postępowaniu
informacja o unieważnieniu postępowania