PREZYDENT MIASTA OPOLA
ogłasza II przetarg ustny ograniczony do właścicieli lokali zlokalizowanych w budynku przy Mały Rynek 12 na sprzedaż niesamodzielnego lokalu mieszkalnego (wymagającego przeprowadzenia remontu) składającego się z pokoju z kuchnią ( II piętro) oraz wc i korytarza (strych) o łącznej pow. 31,66m2 położonego w Opolu przy Mały Rynek 12/3 wraz ze sprzedażą ułamkowej części gruntu obejmującego dz. nr 93/14 z km 44 o pow. 0,0099 ha, obręb Opole, KW OP1O/00096339/9 niezbędnego do racjonalnego korzystania z lokalu.
Budynek, w którym zlokalizowany jest lokal wyposażony jest w instalacje: en. elektr., wodną, kanalizacyjną, gazową.
Przedmiotowa nieruchomość nie jest obciążona ograniczonymi prawami rzeczowymi i nie ma przeszkód prawnych w rozporządzaniu nią.
Cena wywoławcza nieruchomości wynosi: 87.300,00 zł; w tym cena lokalu: 84.402,00 zł., cena gruntu w udziale procentowym ( 12,47%): 2.898,00 zł.
Uwaga: Wyłoniony w drodze przetargu przyszły nabywca lokalu przed zawarciem aktu notarialnego zobowiązany będzie przedłożyć zaświadczenie o samodzielności lokalu.
Ww. lokal zostanie udostępniony do oglądania, po uprzednim uzgodnieniu terminu z: Wydziałem Zarządzania Zasobem Komunalnym UM Opola, ul. Ozimska 19, VIIIp., pok. 830, tel.77/4461161-166 ( inf. w sprawach technicznych) lub IX p., pok. 920, tel. 77/4435744-5 ( inf. w sprawie klucza).
Przetarg odbędzie się w dniu 29 kwietnia 2013 r. o godz. 9.30 w Urzędzie Miasta Opola – sala konferencyjna, III p. 2 klatka schodowa, Pl. Wolności 7/8.
Na 01 marca 2013r. wyznaczono termin I przetargu, który zakończył się wynikiem negatywnym.
Przystępujący do przetargu zobowiązani są do:
1. Złożenia do dnia 26 kwietnia 2013 r. – Urząd Miasta Opola, plac Wolności 7 – 8, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pok. 129 pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami i przepisami prawnymi dotyczącymi przetargu ( formularz oświadczenia, przepisy prawne w tut. Wydziale ).
2. Dokonania w ww. terminie wniesienia wadium w kwocie 8.700,00 zł. na konto bankowe Urzędu Miasta Opola Bank Millenium S.A. Nr 47116022020000000215153330 i przedłożenie potwierdzenia jego wpłaty w ww. terminie i miejscu.
Za zachowanie terminu wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek bankowy.
Wpłacone wadium ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygra, od zawarcia umowy notarialnej. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników przetargu podlega zwrotowi.
Wygrywający przetarg zobowiązany jest do dokonania pełnej wpłaty kwoty osiągniętej w przetargu przed zawarciem umowy notarialnej, której termin zostanie ustalony w ciągu 21 dni, licząc od dnia przetargu oraz wszelkich innych opłat i podatków związanych z nabyciem ww. nieruchomości na własność.
INFORMACJE DODATKOWE: Urząd Miasta Opola (Pl. Wolności 7-8), Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pok. 129, tel. 77/45-11– 841 lub kom. 785001861 w dniach pracy Urzędu w godz. 7.30-15.30.
PREZYDENT MIASTA OPOLA zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.