logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   minus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2007 > październik > 2007-10-26
ROKOWANIA O NABYCIE PRAWA DO ZAWARCIA UMOWY NAJMU GARAŻY POŁOZONYCH W OPOLU PRZY ULUL.: LUBOSZYCKIEJ -GARAŻ NR 11, GARAŻ NR 34- ZESTAW VI, UL. RZECZNEJ 2

PREZYDENT  MIASTA  OPOLA

 zaprasza do udziału w  rokowaniach o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu ( na czas nieokreślony)  garaży położonych w Opolu przy:

 1. ul. Luboszyckiej, garaż nr 11 o pow.16,50 m2 ( skarpa za „Beskidem” ).

 Kwota wywoławcza w III przetargu  ustalona została w wysokości  49,00 zł.,  zaliczka  28,00 zł.

 Remont garażu w gestii  przyszłego użytkownika, bez prawa dochodzenia zwrotu kosztów.

 Na dni: 05.03.2007r., 02.07.2007r., 10.08.2007r. wyznaczono terminy  przetargów zakończonych wynikiem negatywnym.

 2.  ul. Luboszyckiej, garaż nr 34 o pow.16,50 m2   zestaw VI.

 Kwota wywoławcza  w III przetargu ustalona została w wysokości  49,00 zł.,    zaliczka  29,00 zł.

 Na dni: 10.05.2007r., 02.07.2007r., 10.08.2007r. wyznaczono terminy przetargów zakończonych wynikiem negatywnym.

 3. ul. Rzecznej 2, garaż o pow. 13,76 m2   ( garaż o nieuregulowanym stanie prawnym)

 Kwota wywoławcza w III przetargu ustalona została w wysokości  41,00 zł.,     zaliczka   20,00 zł.

 Remont garażu w gestii  przyszłego użytkownika, bez prawa dochodzenia zwrotu kosztów.

 Na dni: 13.04.2007r., 02.07.2007r., 10.08.2007r. wyznaczono terminy przetargów zakończonych wynikiem negatywnym.

 Uwaga: kwota uzyskana w przetargu pozostaje bez wpływu na wysokość czynszu, który zostanie określony w umowie najmu.

 Uwaga: Najemcy ww. garaży oprócz czynszu zobowiązany będą opłacać podatek od nieruchomości.

 Ww. garaż  zostanie udostępniony  do  oglądania, po uprzednim uzgodnieniu  terminu z:   „Turhand-Ret”  Sp. z o.o. w Opolu, ul. Dworska 2b, tel. 0-77 474-75-15- dot. poz. 1 i 2, „ Feroma” Sp. z o.o. w Opolu ul. Reymonta 47 of. tel. 77/ 4544842-dot. poz. 3.

 Rokowania odbędą się  w  dniu 29 października 2007 r. o godz. 900 w  Urzędzie  Miasta  Opola – sala  konferencyjna, III p., 2 klatka schodowa, pl. Wolności 7/8. 

 Przystępujący  do rokowań zobowiązani są do:

 1.                   Złożenia  do dnia 26 października 2007r. do godz. 13.30   – Urząd  Miasta  Opola, Wydział  Inwestycji Miejskich – Referat Przetargów i Zamówień  Publicznych, pok. 115 w zamkniętej kopercie z napisem  ?Rokowania – ul. ...............”   pisemnego zgłoszenia zawierającego m.in. dane oferenta, proponowaną kwotę za nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garażu.

 Zgłoszenie winno zwierać pisemne oświadczenie o zapoznaniu  się z   warunkami  i  przepisami  prawnymi  dotyczącymi  rokowań  ( formularz  oświadczenia, przepisy prawne w tut. Wydziale ).

 Składający oświadczenie winien przedłożyć kopię dowodu wpłaty zaliczki oraz w przypadku firm - wyciąg z właściwego dla siedziby oferenta rejestru lub inny dokument urzędowy, z którego wynika  jego status prawny, sposób reprezentacji a także imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentacji.

 2.      Dokonania w ww. terminie wpłaty zaliczki w  podanej wyżej  wysokości  w kasie  Urzędu Miasta  Opola, pl. Wolności 7/8, pok. 110 do godz. 14.00.

 Wpłacona zaliczka  ulega  przepadkowi  wyłącznie w razie  uchylenia  się  uczestnika, który rokowania wygra, od zawarcia  umowy najmu. Zaliczka  wpłacona  przez  pozostałych  uczestników rokowań  podlega  zwrotowi.

 INFORMACJE  DODATKOWE:  Urząd  Miasta Opola ( pl. Wolności 7/8 ), Wydział Inwestycji Miejskich – Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, pok. 115, tel.77/4511 – 841 w  dniach  pracy  Urzędu w  godz. 7.30 – 15.30.

  PREZYDENT MIASTA  OPOLA     zastrzega  sobie  prawo zamknięcia rokowań bez wybrania najemcy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilość odwiedzin: 1048
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Bystrzykowska
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Bystrzykowska
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Bystrzykowska
Data wytworzenia informacji: 2007-10-12 08:34:15
Data udostępnienia informacji: 2007-10-12 08:34:15
Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-12 08:34:15

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner