logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
120.1/OR-I.120.1.29.2016 zastąpione zarządzeniem Nr OR-I.120.1.134.2016 z dnia 5 grudnia 2016r./16 z dnia 2016-03-07
w sprawie określenia liczby zastępców Prezydenta Miasta Opola, imiennego wskazania pierwszego i kolejnych zastępców Prezydenta Miasta Opola oraz ustalenia podziału nadzoru nad wydziałami Urzęd

ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.29.2016

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

z dnia 07 marca  2016 r.

 

 

w sprawie określenia liczby zastępców Prezydenta Miasta Opola, imiennego wskazania pierwszego i kolejnych zastępców Prezydenta Miasta Opola oraz ustalenia podziału nadzoru nad wydziałami Urzędu Miasta Opola oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi.

 

 

Na podstawie art. 26a ust. 1 i 3, art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1515 z późn. zm.) oraz § 4 ust. 3 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zm.) – ustalam, co następuje:

 

§ 1

 

Określam, że w Urzędzie Miasta Opola działa trzech Zastępców Prezydenta Miasta Opola.

 

§ 2

 

Wskazuję jako:

1) Pierwszego Zastępcę Prezydenta Miasta Opola – Macieja Wujca,

2) Drugiego Zastępcę Prezydenta Miasta Opola – Mirosława Pietruchę,

3) Trzeciego Zastępcę Prezydenta Miasta Opola – Marcina Rola.

 

§ 3

 

Ustalam następujący podział nadzoru nad wydziałami Urzędu Miasta Opola oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi:

 

 

I. Osobiście nadzoruję:

 

  1. Biuro Audytu Wewnętrznego,
  2. Wydział Kultury i Turystyki,
  3. Biuro Spraw Zagranicznych,
  4. Centrum Dialogu Obywatelskiego,
  5. Wydział Kontroli Wewnętrznej,
  6. Biuro Prasowe,
  7. Miejskiego Rzecznika Konsumentów - pod względem organizacyjnym,
  8. Pełnomocnika ds. Nadzoru Korporacyjnego,
  9. Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
  10. Doradcę Prezydenta I,
  11. Doradcę Prezydenta II,
  12. Doradcę Prezydenta III,
  13. Asystenta Prezydenta I,

 

miejskie jednostki organizacyjne:  

 

  1. Straż Miejską,
  2. Galerię Sztuki Współczesnej,
  3. Miejską Bibliotekę Publiczną,
  4. Narodowe Centrum Polskiej Piosenki,
  5. Opolski Teatr Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki,
  6. Muzeum Polskiej Piosenki w organizacji,

 

 nadzoruję i współdziałam w ramach miejskiej administracji zespolonej z:

 

1) Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej,

2) Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego,

 

współdziałam ze spółką z ograniczoną odpowiedzialnością: Parkiem Naukowo –Technologicznym,

 

  a także ze spółką akcyjną – Energetyką Cieplną Opolszczyzny.

 

         II. Pierwszy Zastępca Prezydenta Miasta Opola – Maciej Wujec nadzoruje:

 

  1. Wydział Gospodarki i Innowacji,
  2. Wydział ds. Europejskich i Planowania Rozwoju,
  3. Biuro Urbanistyczne,
  4. Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa,
  5. Wydział Gospodarki Nieruchomościami,
  6. Wydział Oświaty,
  7. Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
  8. Wydział Lokalowy,
  9. Biuro Architekta Miejskiego,

 

    miejskie jednostki organizacyjne:

  1. Centrum Wystawienniczo – Kongresowe w Opolu,
  2. Ogród Zoologiczny,
  3. Przedszkola Publiczne Nr 2, 3, 4, 5, 6, 8, 14, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 29, 30, 33, 37, 38 (integracyjne), 42, 43, 44, 46, 51 (integracyjne), 53, 54, 55, 56,
  4. Publiczne Szkoły Podstawowe Nr 1, 2, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 15, 20, 21, 24, 25, 26, 29,
  5. Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1,
  6. Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2,
  7. Publiczne Gimnazja Nr 4, 5, 7, 8,
  8. Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi,
  9. Zespół Szkół Specjalnych,
  10. Zespół Szkół Ogólnokształcących,
  11. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr I,
  12. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr II,
  13. Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr 6 im. Gen. Leopolda Okulickiego „Niedźwiadka”,
  14. Zespół Państwowych Placówek Kształcenia Plastycznego im. Jana Cybisa,
  15. Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Kazimierza Gzowskiego,
  16. Zespół Szkół Ekonomicznych im. gen. Stefana Roweckiego „Grota”,
  17. Zespół Szkół Elektrycznych im. Tadeusza Kościuszki,
  18. Zespół Szkół Mechanicznych (wraz ze Szkolnym Schroniskiem Młodzieżowym – sezonowym),
  19. Zespół Szkół Budowlanych im. Papieża Jana Pawła II,
  20. Zespół Szkół Zawodowych Nr 4 im. Bronisława Koraszewskiego,
  21. Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica,
  22. Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego,
  23. Miejską Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną,
  24. Międzyszkolny Ośrodek Sportowy,
  25. Młodzieżowy Dom Kultury,
  26. Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli,
  27. Zespół Placówek Oświatowych,
  28. Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu,

 

w imieniu Prezydenta Miasta Opola współdziała spółką z ograniczoną odpowiedzialnością: Opolskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego.”.

 

 

 

       III. Drugi Zastępca Prezydenta Miasta Opola –  Mirosław Pietrucha nadzoruje:

 

  1. Wydział Komunikacji i Transportu Zbiorowego,
  2. Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej,
  3. Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu FS,
  4. Wydział Inwestycji Miejskich,
  5. Wydział Polityki Społecznej,
  6. Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności,

 

 

miejską jednostkę organizacyjne:

  1. Miejski Zarząd Dróg,
  2. Żłobki Nr Nr 2, 3, 4, 9, Pomnik Matki Polki,
  3. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie,
  4. Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów,
  5. Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą „Dom Dziecka” w Opolu,
  6. Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą „Nasz Dom” w Opolu,
  7. Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą „Mój Dom” w Opolu,
  8. Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu,
  9. Dom Dziecka,
  10. Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi „Magnolia” w Opolu,
  11. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście”,
  12. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Centrum”,
  13. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zaodrze”,
  14. Miejski Ośrodek Pomocy Osobom Bezdomnym i Uzależnionym,
  15. Miejskie Centrum Świadczeń w Opolu,

 

współdziała w imieniu Prezydenta Miasta Opola ze spółkami z ograniczoną odpowiedzialnością:

 

  1. Zakładem Komunalnym,
  2. Wodociągami i Kanalizacją,
  3. Miejskim Zakładem Komunikacyjnym,
  4. Powiatowym Urzędem Pracy,
  5. Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną.

 

IV. Trzeci Zastępca Prezydenta Miasta Opola – nadzoruje:

 

  1. Wydział Sportu,
  2. Wydział Geodezji i Kartografii,
  3. Biuro Nieruchomości Skarbu Państwa,
  4. Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów,
  5. Biuro Rady Miasta,

 

 

miejską jednostkę organizacyjną: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji.

 

 

 

V. Sekretarz Miasta Opola nadzoruje:

 

  1. Urząd Stanu Cywilnego,
  2. Wydział Zarządzania Kryzysowego,
  3. Wydział Spraw Obywatelskich,
  4. Wydział Organizacyjny,
  5. Wydział Informatyki,
  6. Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
  7. Służbę BHP,

 

oraz współpracuje w imieniu Prezydenta Miasta Opola z organami jednostek pomocniczych Miasta Opola.

 

VI. Skarbnik Miasta Opola nadzoruje:

 

  1. Wydział Budżetu,
  2. Wydział Finansowo – Księgowy,
  3. Wydział Podatków i Opłat Lokalnych.

 

 

§ 4

 

 

Traci moc zarządzenie Nr OR-I.120.1.125.2014 Prezydenta Miasta Opola z dnia 5 grudnia 2014 r. w sprawie określenia liczby zastępców Prezydenta Miasta Opola, imiennego wskazania pierwszego i kolejnych zastępców Prezydenta Miasta Opola oraz ustalenia podziału nadzoru nad wydziałami Urzędu Miasta Opola oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi, zmienionym zarządzeniami Prezydenta Miasta Opola Nr OR-I.120.1.135.2014 z dnia 23 grudnia 2014 r., OR-I.120.1.32.2015 z dnia 23 marca 2015 r., OR-I.120.1.35.2015 z dnia 31 marca 2015 r., OR-I.120.1.52.2015 z dnia 28 maja 2015 r., OR-I.120.1.70.2015 z dnia 25 sierpnia 2015 r., OR-I.120.1.74.2015 z dnia 30 września 2015 r., OR-I.120.1.102.2015 z dnia 11 grudnia 2015 r., OR-I.120.6.2016 z dnia 13 stycznia 2016 r. i OR-I.120.10.2016 z dnia 21 stycznia 2016 r.

 

§ 5

 

Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.

 

§ 6

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Prezydent Miasta

Arkadiusz Wiśniewski

 

Nazwa dokumentu: w sprawie określenia liczby zastępców Prezydenta Miasta Opola, imiennego wskazania pierwszego i kolejnych zastępców Prezydenta Miasta Opola oraz ustalenia podziału nadzoru nad wydziałami Urzęd
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Kwiatkowska-Kazimierska - Z-ca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kwiatkowska-Kazimierska - Z-ca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Malinowska
Data wytworzenia informacji: 2016-03-07 09:26:00
Data udostępnienia informacji: 2016-03-07 09:26:00
Data ostatniej aktualizacji: 2016-03-11 09:30:52

Wersja do wydruku...

corner   corner