ZARZADZENIE NR OR-I.120.1.57.2012
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 30 marca 2012 r.
zmieniające Zarządzenie Nr OR.I-0152-711/10 z dnia 7 listopada 2010r. wprowadzające procedury: rozliczenia finansowego z wykonawcą oraz wnioskowania o płatność podczas realizacji projektu „Regionalne Centrum Biznesu – Budowa Opolskiego Centrum Wystawienniczo – Kongresowego w Opolu” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola z późn. zmianami) postanawiam, co następuje:
§ 1
Do procedury wprowadza się System zarządzania projektem ze wskazaniem podziału zadań związanych z jego realizacją pomiędzy komórki organizacyjne Urzędu Miasta Opola stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 2
Procedury: Rozliczenia finansowego z wykonawcą oraz Wnioskowania o płatność podczas realizacji projektu „Regionalne Centrum Biznesu – Budowa Opolskiego Centrum Wystawienniczo – Kongresowego w Opolu” otrzymują brzmienie jak w załącznikach:
1) 1) Załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia - Procedura rozliczenia finansowego z wykonawcą;
2) 2) Załącznik nr 3 do niniejszego Zarządzenia - Procedura wnioskowania o płatność z częścią sprawozdawczą.
§ 3
W celu prawidłowej realizacji procedur listy kontrolne otrzymują brzmienie:
1) 1) Lista kontrolna FIN-01 do procedury rozliczenia finansowego z wykonawcą stanowiąca załącznik nr 4 do niniejszego Zarządzenia;
2) 2) Lista kontrolna WOP-01 do procedury wnioskowania o płatność z częścią sprawozdawczą stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszego Zarządzenia.
§ 4
Wykonanie Zarządzenia powierzam następującym Wydziałom:
1) 1) Wydział ds. Europejskich i Planowania Rozwoju;
2) 2) Wydział Inwestycji Miejskich;
3) 3) Wydział Gospodarki i Promocji Miasta;
4) 4) Wydział Finansowo – Księgowy;
5) 5) Wydział Budżetu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
z up. PREZYDENTA MIASTA
Krzysztof Początek
Z-ca Prezydenta Miasta
Nazwa dokumentu: | zmieniające Zarządzenie Nr OR.I-0152-711/10 z dnia 7 listopada 2010r. wprowadzające procedury: rozliczenia finansowego z wykonawcą oraz wnioskowania o płatność podczas realizacji projektu „Re |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Danuta Wesołowska-Naczelnik Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju |
Osoba, która odpowiada za treść: | Danuta Wesołowska-Naczelnik Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2012-03-30 11:06:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2012-03-30 11:06:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2012-04-03 11:35:10 |