ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.25 .2011
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 22 sierpnia 2011 r.
w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy w Urzędzie Miasta Opola.
Na podstawie art. 1042 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.), po uzgodnieniu ze Związkami Zawodowymi, postanawiam, co następuje:
§ 1
Ustalam Regulamin Pracy w Urzędzie Miasta Opola - o treści jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Traci moc Zarządzenie Nr OR.I.0152/38/07 Prezydenta Miasta Opola z dnia 13 marca 2007r. w sprawie nadania Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola ( ze zm.).
§3
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania do wiadomości pracowników, w intranecie i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola.
PREZYDENT MIASTA
Ryszard Zembaczyński
Nazwa dokumentu: | w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy w Urzędzie Miasta Opola. |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Grzegorz Marcjasz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego |
Osoba, która odpowiada za treść: | Grzegorz Marcjasz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2011-08-22 11:39:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2011-08-22 11:39:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2012-04-19 10:37:37 |