logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0152/OR.I-0152-18/11-zastąpione zarządzeniem Nr OR-I.0050.120.2015 z dnia 27.02.2015 r./11 z dnia 2011-01-04
w sprawie tworzenia oraz szczegółowych zasad działania komisji bezpieczeństwa i porządku.

ZARZADZENIE NR OR.I -0152- 18  /11
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia  04  stycznia 2011 r.
 
 w sprawie tworzenia oraz szczegółowych zasad działania komisji bezpieczeństwa i porządku.
 
 
Na podstawie art. 38 a  Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym  / Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1592 z póź. zm/ zarządzam co następuje:
 
 
                § 1
 
Powołuję komisję bezpieczeństwa i porządku w następującym składzie:
 - przewodniczący – Prezydent Miasta Opola  Ryszard Zembaczyński
 -  członkowie   -     radny Marcin Ociepa
                                radny Adrian Wesołowski
                                prokurator Anna Moraczewska
                                podinspektor Dariusz Bernacki
                                podinspektor Dariusz Szelwicki
                                naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki
                                Komunalnej Agnieszka Maślak
                                naczelnik Wydziału Polityki Społecznej Barbara Strecker
                                z-ca naczelnika Wydziału Oświaty  Krystyna Dworecka
 
 
 
                                                                                        § 2
 
W miarę potrzeby skład komisji może być rozszerzony poprzez udział w pracach komisji innych przedstawicieli miejskich służb, inspekcji i straży , a w szczególności:
                           - Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej
                           - Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej
                           - Powiatowego Inspektora Weterynarii
                           - Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg
 
 
                                                                                        § 3
 
Do zadań komisji należy:
1. Ocena zagrożeń porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli na terenie miasta Opola.
2. Opiniowanie pracy Policji i innych służb, inspekcji , straży, a także jednostek organizacyjnych wykonujących na terenie miasta zadań z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli.
3. Przygotowanie projektu „Miejskiego programu zapobiegania przestępczości oraz porządku  i bezpieczeństwa obywateli”.
4. Opiniowanie projektów innych programów współdziałania Policji i innych miejskich służb, inspekcji, straży oraz jednostek organizacyjnych wykonujących na trenie miasta zadań z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli.
5. Opiniowanie projektu budżetu miasta w zakresie porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli na terenie miasta Opola.
6. Opiniowanie projektów aktów prawa miejscowego i innych dokumentów w sprawach związanych z:
- porządkiem publicznym i bezpieczeństwem obywateli na terenie miasta Opola
- pracą Policji i innych miejskich służb, inspekcji, straży , a także jednostek organizacyjnych wykonujących na terenie miasta zadań z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli
- programami współdziałania Policji i innych miejskich służb, inspekcji, straży oraz jednostek organizacyjnych wykonujących na terenie miasta zadań z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli
7. Opiniowanie zleconych przez Prezydenta Miasta innych niż wymienione w pkt 4-6 zagadnień dotyczących porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli.
 
 
                                                                                      § 4
       
Tryb pracy komisji określa regulamin komisji bezpieczeństwa i porządku w mieście Opolu zatwierdzony przez Prezydenta Miasta Opola.
 
                                                                                     § 5          
 
 
Traci moc Zarządzenie Nr OR-I-0152-52/2004 Prezydenta Miasta Opola z dnia 2 grudnia 2004 r. w sprawie powołania oraz szczegółowych zasad działania komisji bezpieczeństwa i porządku.
 
                                                                                      § 6
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
PREZYDENT  MIASTA
Ryszard Zembaczyński
 
 
 

Nazwa dokumentu: w sprawie tworzenia oraz szczegółowych zasad działania komisji bezpieczeństwa i porządku.
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Rajmund Dorotnik-Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego
Osoba, która odpowiada za treść: Rajmund Dorotnik-Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2011-01-04 09:01:00
Data udostępnienia informacji: 2011-01-04 09:01:00
Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-02 10:29:34

Wersja do wydruku...

corner   corner