logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0151/OR.I.0151-1945/10-OBOWIĄZUJĄCE/10 z dnia 2010-05-17
w sprawie powołania Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Zarządzenie Nr OR.I. 0151-1945/10
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 17 maja 2010r.

w sprawie powołania Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
 
 
Na podstawie art.10, ust.6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zmianami) oraz § 8, ust. 1, pkt 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. Nr 177, poz. 1729) zarządzam co następuje:
 
§ 1
 
Powołuję Komisję ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego działającą przy Wydziale Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola.
 
§ 2
 
Komisja pracować będzie na podstawie regulaminu, który stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3
W skład Komisji wchodzą:
1. Przewodniczący – Kierownik Referatu właściwego ds. zarządzania ruchem
2. Członkowie:
1)      dwóch pracowników referatu właściwego ds. zarządzania ruchem
2)      przedstawiciele:
a)      Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu,
b)      komendanta miejskiego Policji w Opolu,
c)      Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Opolu,
d)      Straży Miejskiej w Opolu.
 
§ 4
 
Traci moc Zarządzenie Nr OR.I.0151-1806/10 Prezydenta Miasta Opola z dnia 19 lutego 2010r. w sprawie powołania Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Zarządzenie Nr Or.I.0151-1855/10 Prezydenta Miasta Opola z dnia 17 marca 2010r. zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
 
§ 5
 
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej.
 
§ 6
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
  
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński

Załączniki do pobrania: 2010-05-24 11:25:48 - Załącznik (33.50 kB)

Nazwa dokumentu: w sprawie powołania Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Maślak – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Maślak – Naczelnik Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Kwiatkowska-Kazimierska
Data wytworzenia informacji: 2010-05-17 11:22:00
Data udostępnienia informacji: 2010-05-17 11:22:00
Data ostatniej aktualizacji: 2010-05-24 11:26:13

Wersja do wydruku...

corner   corner