URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. oświetlenia ulicznego 1
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie:
· niezbędne wyższe techniczne branży elektroenergetycznej lub elektrotechnicznej
|
Kserokopia dyplomu
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) sumienność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność, łatwość uczenia się
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) wskazana znajomość procesu przygotowania i realizacji inwestycji z zakresu zasilania elektroenergetycznego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) umiejętności samodzielnego wykonywania zadań i interpretacji przepisów
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) obsługa edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) uprawnienia budowlane w specjalności sieci i instalacji elektrycznej
|
Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia
|
f) staż pracy w administracji min. 1 rok
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Uczestnictwo w planowaniu i prognozowanie rozwoju i modernizacji oświetlenia ulic i placów miasta.
b) Udział w przygotowywaniu planu budżetu miasta w części dotyczącej oświetlenia ulicznego.
c) Przygotowywania wniosków oraz zakresu rzeczowego przetargów ogłaszanych przez Urząd Miasta w sprawach związanych z opracowaniem dokumentacji oświetleniowej i inwestycji z zakresu oświetlenia ulic.
d) Udział w pracach komisji przetargowych powoływanych na wniosek Wydziału Inwestycji.
e) Uczestniczenie w odbiorach technicznych sieci oświetleniowych.
f) Przygotowywanie projektów uchwał podejmowanych przez Radę Miasta
g) Przyjmowanie interwencji mieszkańców dotyczących awarii lub niesprawności sieci oświetlenia ulic i placów, nadzorowanie załatwienia zgłoszonych spraw.
h) Wizje w terenie.
i) Sprawowanie doradztwa w sprawach związanych z urządzeniami i sieciami elektroenergetycznymi dla wydziałów Urzędu. Miasta
j) Prowadzenie i wdrażanie we wszystkich dostępnych formach energooszczędnego oświetlenia miasta.
k) Udzielanie bieżących i terminowych odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, interwencje i wnioski mieszkańców miasta.
l) Rozpatrywanie interwencji mieszkańców dotyczących wadliwie funkcjonującego oświetlenia ulic i dróg.
m) Kontrola odczytów liczników energii zużytej na oświetlenie miasta.
n) Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu miasta w zakresie, przydzielonych obowiązków oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
o) Pomoc merytoryczna inwestorom przy przekazywaniu sieci oświetlenia ulicznego na majątek Gminy Opole
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. oświetlenia 1 w terminie do dnia 2 maja 2007 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.