logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


ZARZĄDZENIE NR OR.I.0050.197.2016

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

z dnia 14 kwietnia 2016 roku

 

w sprawie powołania Zespołu ds. zarządzania realizacją umowy o partnerstwie publiczno – prywatnym

 

Na podstawie § 5 pkt 12 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola wprowadzonego Zarządzeniem Nr OR.II.0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zm.) - postanawiam: 

§ 1

  1. W celu sprawnego zarządzania realizacją umowy nr GI.7322.1.10.2014 o partnerstwie publiczno – prywatnym zawartą z IGI Exclusive Spółka z o.o. w dniu 23 października 2015r. dotyczącą realizacji Przedsięwzięcia polegającego na zaprojektowaniu, budowie, finansowaniu, wieloletnim zarządzaniu oraz utrzymaniu obiektów i infrastruktury wytworzonej w ramach inwestycji pn. „Budowa wielokondygnacyjnego parkingu podziemnego na placu Mikołaja Kopernika w Opolu wraz z zagospodarowaniem powierzchni placu”, powołuję zespół ds. zarządzania realizacją umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym w składzie:
  1. Przewodniczący Zespołu – Piotr Merta – naczelnik Wydziału Gospodarki i Innowacji
  2. Koordynator – Barbara Cieślewicz – Wydział Gospodarki i Innowacji

Członkowie Zespołu:

  1. Elżbieta Kubik – radca prawny
  2. Piotr Rybczyński – Z-ca dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg
  3. Ryszard Czarnecki – Miejski Zarząd Dróg
  4. Bożena Czarnecka – Kierownik Referatu w Wydziale Inwestycji Miejskich
  5. Bronisław Berendowicz – inspektor nadzoru w Wydziale Inwestycji Miejskich
  6. Aneta Werner-Wilk – Naczelnik Biura Urbanistycznego
  7. Zbigniew Bomersbach – Naczelnik Biura Architekta Miejskiego
  8. Grażyna Rącka – Biuro Architekta Miejskiego
  9. Anna Gawlik – Wydział Gospodarki Nieruchomościami
  10. Paweł Krawczyk – Wydział Budżetu
  11. Aleksander Sienkiewicz – Wydział Finansowo – Księgowy
  12. Anna Sopel – Wydział Podatków i Opłat Lokalnych

 

2. Podstawowe i nieprzekraczalne terminy realizacji Przedsięwzięcia, o którym mowa w ust. 1 wyznacza Harmonogram Ramowy stanowiący załącznik nr 2 do Umowy PPP.

§ 2

W pracach Zespołu z głosem doradczym uczestniczy Beata Wartenberg – Naczelnik Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa

§ 3

Ogólny nadzór na realizacją umowy ze strony miasta Opola powierzam Maciejowi Wujcowi – I Zastępcy Prezydenta Miasta Opola

§ 4

Koordynację realizacji całości projektu powierzam Barbarze Cieślewicz – Głównemu Specjaliście
w Wydziale Gospodarki i Innowacji

§ 5

Organizację pracy Zespołu, tryb pracy oraz zakres obowiązków i odpowiedzialności określa Regulamin pracy Zespołu, stanowiący Załącznik nr 1 niniejszego Zarządzenia.

§ 6

Przepisy Zarządzenia OR-I.120.1.34.2013 Prezydenta Miasta Opola z dnia 19 marca 2013 r. w sprawie systemu pozyskiwania i indywidualnej obsługi inwestorów w Urzędzie Miasta Opola w zakresie indywidualnej obsługi inwestora w stosunku do partnera prywatnego stosuje się odpowiednio.

§ 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Prezydent Miasta

Arkadiusz Wiśniewski

 

 

Nazwa dokumentu: w sprawie powołania Zespołu ds. zarządzania realizacją umowy o partnerstwie publiczno – prywatnym
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Piotr Merta - Naczelnik Wydziału Gospodarki i Innowacji
Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Merta - Naczelnik Wydziału Gospodarki i Innowacji
Osoba, która wprowadzała dane: Natalia Buczyńska
Data wytworzenia informacji: 2016-04-14 13:54:00
Data udostępnienia informacji: 2016-04-14 13:54:00
Data ostatniej aktualizacji: 2016-04-15 14:00:01

Wersja do wydruku...

corner   corner