|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. ekonomicznych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie –wyższe ekonomiczne na kierunku ekonomia w zakresie finanse i rachunkowość
|
Kserokopia dyplomu
|
b) staż pracy – 3 lata
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) znajomość ustawy o rachunkowości
(rachunkowość finansowa, rachunkowość komputerowa, analiza ekonomiczno-finansowa, sprawozdawczość)
|
Kserokopie dokumentów: ukończone kursy i/lub szkolenia i/lub zapisy w indeksie i/lub inne
|
c) Umiejętność obsługi komputera – biegła obsługa programów edycji tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, internetu
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Planowanie budżetu w działach i rozdziałach przypisanych w układzie wykonawczym Wydziałowi Administracyjno-Gospodarczemu.
b) Opracowywanie analiz koniecznych do szczegółowego planowania budżetu.
c) Sporządzanie miesięcznych harmonogramów wydatków w poszczególnych działach i rozdziałach.
d) Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wprowadzania korekt w budżecie..
e) Prowadzenie różnego rodzaju rejestrów (w układzie wielopoziomowym) celem kontrolowania wydatków i czuwania nad dyscypliną finansową.
f) Czuwanie nad wysokością dokonywanych wydatków zgodnie z wcześniej przygotowaną dokumentacją
g) Prowadzenie analiz wydatków uwzględniających wszystkich realizatorów zadań (baza danych).
h) Przyjmowanie i opisywanie, wystawionych na Urząd Miasta Opola, faktur i rachunków.
i) Przygotowywanie i przekazywanie akt wydziału Adm.-Gosp. do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
j) Udział w wewnętrznych komisjach likwidacyjnych i inwentaryzacyjnych powoływanych przez naczelnika wydziału Adm.-Gosp.
k) Obsługa Rady Miasta oraz delegacji i uroczystości organizowanych przez Urząd.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ekonomicznych w terminie do dnia 8 marca 2007 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Nazwa dokumentu: | ds. ekonomicznych | Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna Parobecka | Osoba, która odpowiada za treść: | Joanna Parobecka | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Parobecka | Data wytworzenia informacji: | 2007-02-22 08:41:45 | Data udostępnienia informacji: | 2007-02-22 08:41:45 | Data ostatniej aktualizacji: | 2007-02-22 12:49:48 |
Wersja do wydruku...
|