logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

INSPEKTOR

w Dziale Opieki nad Rodziną i Dzieckiem

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie średnie i co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe lub wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe,

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawa związanych z pomocą społeczną w szczególności ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych do ustawy oraz kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej,
  2. obsługa programu POMOST,
  3. umiejętność nawiązywania bardzo dobrych kontaktów interpersonalnych,
  4. uczciwość, wysoki poziom moralności,
  5. umiejętność dużego zaangażowania w powierzone obowiązki.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na w/w stanowisku:
    1. wprowadzanie danych do komputerowej bazy danych i praca w systemie POMOST,
    2. przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z pomocy społecznej,
    3.  prowadzenie ewidencji spraw wynikających z wydanych decyzji w szczególności dotyczących odpłatności za świadczenia i nienależnie pobranych świadczeń,
    4. sporządzanie list i poleceń wypłat,
    5. przygotowywanie danych do sprawozdawczości.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (możliwość pobrania wzoru  w Dziale Organizacyjnym i Kadr),
  3. dokumenty poświadczające wykształcenie,
  4. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego doświadczenia,
  5. dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
  6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione w sposób umyślny,
  7. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2001, Nr 142, poz. 1593 z późn. zm ).

 

Dokumenty należy składać w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu przy ul. Oleskiej 31 do dnia 16.02.07. oraz od dnia 19.02.07 do dnia 22.02.07 w nowej siedzibie Ośrodka w Opolu, przy. Ul. Armii Krajowej 36.

 

Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po 22.02.2007r. oraz nie kompletne nie będą rozpatrywane.

 

Na dokumentach należy umieścić dopisek

Nazwa dokumentu: Inspektor
Osoba, która wytworzyła informację: Marcin Lontkowski
Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Lontkowski
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Lontkowski
Data wytworzenia informacji: 2007-02-08 14:35:48
Data udostępnienia informacji: 2007-02-08 14:35:48
Data ostatniej aktualizacji: 2007-02-28 08:52:33

Wersja do wydruku...

corner   corner