|
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
INSPEKTOR
w Dziale Opieki nad Rodziną i Dzieckiem
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie i co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe lub wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe,
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa związanych z pomocą społeczną w szczególności ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych do ustawy oraz kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej,
- obsługa programu POMOST,
- umiejętność nawiązywania bardzo dobrych kontaktów interpersonalnych,
- uczciwość, wysoki poziom moralności,
- umiejętność dużego zaangażowania w powierzone obowiązki.
- Zakres wykonywanych zadań na w/w stanowisku:
- wprowadzanie danych do komputerowej bazy danych i praca w systemie POMOST,
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z pomocy społecznej,
- prowadzenie ewidencji spraw wynikających z wydanych decyzji w szczególności dotyczących odpłatności za świadczenia i nienależnie pobranych świadczeń,
- sporządzanie list i poleceń wypłat,
- przygotowywanie danych do sprawozdawczości.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (możliwość pobrania wzoru w Dziale Organizacyjnym i Kadr),
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego doświadczenia,
- dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione w sposób umyślny,
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2001, Nr 142, poz. 1593 z późn. zm ).
Dokumenty należy składać w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu przy ul. Oleskiej 31 do dnia 16.02.07. oraz od dnia 19.02.07 do dnia 22.02.07 w nowej siedzibie Ośrodka w Opolu, przy. Ul. Armii Krajowej 36.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po 22.02.2007r. oraz nie kompletne nie będą rozpatrywane.
Na dokumentach należy umieścić dopisek
Nazwa dokumentu: | Inspektor | Osoba, która wytworzyła informację: | Marcin Lontkowski | Osoba, która odpowiada za treść: | Marcin Lontkowski | Osoba, która wprowadzała dane: | Marcin Lontkowski | Data wytworzenia informacji: | 2007-02-08 14:35:48 | Data udostępnienia informacji: | 2007-02-08 14:35:48 | Data ostatniej aktualizacji: | 2007-02-28 08:52:33 |
Wersja do wydruku...
|