ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.117.2014
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 24 listopada 2014 r.
w sprawie wprowadzenia procedury składania deklaracji obowiązkowych wpłat do PFRON w Urzędzie Miasta Opola
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm.) oraz § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I.0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zm.) ustalam, co następuje:
§ 1
Ustalam procedurę składania deklaracji obowiązkowych wpłat do PFRON w Urzędzie Miasta Opola stanowiącą załącznik do zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Finansowo-Księgowemu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
Nazwa dokumentu: | w sprawie wprowadzenia procedury składania deklaracji obowiązkowych wpłat do PFRON w Urzędzie Miasta Opola |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Aleksander Sienkiewicz-Zastępca Naczelnika Wydziału Finansowo-Księgowego |
Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Sienkiewicz-Zastępca Naczelnika Wydziału Finansowo-Księgowego |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2014-11-24 08:16:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2014-11-24 08:16:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2014-11-25 08:25:46 |