DYREKTOR ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI MAGNOLIA W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
GŁÓWNA KSIĘGOWA wymiar etatu – 0,60
1. Wymagania niezbędne
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a)obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie średnie lub wyższe (ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe , uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości, ukończona szkoła średnia , policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6- letnia praktyka w księgowości).
|
Kserokopia świadectwa lub dyplomu
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
f) znajomość przepisów wynikających z ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Pracy, znajomość zagadnień z zakresy prawa zamówień publicznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o ubezpieczeniu zdrowotnym, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy po podatku od towarów i usług
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagań
|
*) Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
2. Wymagania dodatkowe
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym
lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu, a w szczególności znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający
spełnianie wymagania
|
b) znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Progman, KSAT, CAS, EPUAP.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający
spełnianie wymagania
|
c) rzetelność i profesjonalizm w działaniu, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający
spełnianie wymagania
|
d) odpowiedzialność, komunikatywność i rzeczowość, sumienność, dokładność i zaangażowanie w powierzone zadania
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający
spełnianie wymagania
|
e) wysokie zdolności analityczne, umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii oraz pism
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający
spełnianie wymagania
|
f) wysoka motywacja, dyspozycyjność, odporność na stres
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający
spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
- Prowadzenie rachunkowości jednostki.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
- Sporządzanie planów dochodów i wydatków budżetowych oraz działalności pozabudżetowej.
- Sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości związanej z przydzielonym zakresem obowiązków na danym stanowisku.
- Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki.
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
- Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez ŚDS MAGNOLIA.
- Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
- Rozliczanie podatku VAT.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora MAGNOLIA.
- Prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
- Realizacja projektu unijnego.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi „Magnolia” przy ul. Dambonia 3 będzie przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy „Magnolia”.
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 0,00%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej,
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej
https://magnolia.bip.gov.pl/)
e) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych)
Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy „Magnolia” z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko: GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO ŚDS „MAGNOLIA” w terminie do dnia 25 lutego 2019 r. Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.
Informujemy, że Administratorem przekazywanych w Państwa aplikacjach danych osobowych będzie Środowiskowy Dom Samopomocy MAGNOLIA z siedzibą przy ul. Dambonia 3 oraz przy ul. Stoińskiego 8 w Opolu. Dane kontaktowe Administratora dostępne są na stronie www.sdsopole.pl, a bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem iodo@sdsopole.pl.
Dane przekazane w Państwa zgłoszeniu przetwarzane będą w oparciu o art. 6. 1. b. RODO w celu prowadzenia działań rekrutacyjnych i przygotowania do zawarcia umowy. Dane zawarte w kwestionariuszu przetwarzane są w związku z przepisami Kodeksu Pracy.
Dobrowolne podanie w dokumentach innych danych, w tym danych kontaktowych, będzie uważane za zgodę na ich przetwarzanie w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych (Art. 6.1.a. RODO).
Informacje o niekaralności będą przetwarzane na podstawie art. 10 RODO w oparciu o zapisy Ustawy o pracownikach samorządowych.
Wszelkie informacje o stanie zdrowia przekazane na dalszym etapie rekrutacji przetwarzane będą na podstawie art. 9. 2. b. RODO w związku z wypełnianiem obowiązków Administratora w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej w oparciu o zapisy Ustawy o pracownikach samorządowych.
Państwa dane będziemy przetwarzać przez okres trwania procesu rekrutacyjnego, a następnie możemy je przechowywać przez okres 3 lat od zakończenia rekrutacji w celu udokumentowania prowadzonego procesu oraz w celach archiwalnych.
W przypadku podjęcia zatrudnienia dane będą przechowywane przez 50 lat po rozwiązaniu stosunku pracy zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy.
Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności dostawcy usług hostingu, podmiotom wykonującym usługi serwisowe, konsultacyjne, prawne i audytowe.
Dane w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania oraz dane w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem możemy publikować w BIP.
Przysługuje Państwu prawo do wglądu, poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji.
Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy „Magnolia „ w Opolu
Waldemar Maciaszczyk