|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
informatyk w Referacie Rozwoju Rozwiązań Informatycznych
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP*
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie: wyższe techniczne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c).
W przypadku dyplomu sporządzonego w języku innym niż polski, kserokopię tłumaczenia w/w dyplomu, dokonanego przez polskiego tłumacza przysięgłego.
|
f) staż pracy: nie jest wymagane
|
|
g) inne (spełnianie których można potwierdzić przedstawiając dokument respektowany na podstawie ogólnie przyjętych zasad):
-
- znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i zarządzaniem stacjami roboczymi pracującymi pod kontrolą systemu operacyjnego Microsoft Windows,
- podstawowa znajomość systemu Windows Server,
- podstawowa znajomość systemu Linux (dowolna dystrybucja),
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem sieci LAN,
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z bazami danych,
- podstawowa znajomość technologii internetowych,
- dobra znajomość pakietu biurowego - Microsoft Office,
- umiejętność programowania w dowolnym języku programowania,
- gotowość do nauki nowych języków programowania,
- podstawowa znajomość technologii wykorzystujących standard XML (Extensible Markup Language wg specyfikacji W3C),
- podstawowa znajomość języka zapytań SQL (Structured Query Language jako standard do obsługi baz danych),
- umiejętność i chęć samodzielnego zdobywania i pogłębiania wiedzy,
- umiejętność analizowania problemów, znajdowania rozwiązań oraz przyczyn,
- umiejętność dokumentowania swojej pracy oraz tworzenia instrukcji dla użytkowników,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania bieżących problemów i realizacji przydzielonych zadań,
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na zrozumienie dokumentacji technicznej.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy
w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
- Dodatkowe umiejętności:
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z usługami portalu EPUAP.GOV.PL,
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem publicznych serwisów internetowych,
- Znajomość przepisów prawa związanych z informatyzacją podmiotów realizujących zadania publiczne.
- Znajomość prawodawstwa w zakresie ochrony wartości intelektualnej w tym legalności oprogramowania.
- umiejętność pracy z wykorzystaniem systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
- podstawowa znajomość technologii Sharepoint Server,
- podstawowa znajomość technologii Microsoft Office 365,
- umiejętność programowania w technologii ASP.NET (Microsoft .NET),
- znajomość języka programowania CSHARP (Microsoft .NET),
- znajomość interpretera poleceń Microsoft Windows PowerShell,
- znajomość technologii Microsoft SQL SERVER,
- znajomość narzędzi do zarządzania bazami danych,
- znajomość narzędzi do projektowania raportów, modelowania i wizualizacji danych,
- znajomość narzędzi do projektowania usług wykorzystujących standard XML,
- znajomość zagadnień związanych z wdrażaniem i utrzymaniem systemu magistrali usług wymiany danych (Enterprise Service Bus, jako warstwa pośrednia w architekturze systemów informatycznych),
- podstawowa znajomość ITIL v3 (Information Technology Infrastructure Library)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
- Cechy osobowe i predyspozycje:
- zdolność szybkiego i trafnego rozwiązywania problemów informatycznych,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- odpowiedzialność,
- sumienność,
- kreatywność,
- umiejętność utożsamiania się z celami zespołu,
- umiejętność współpracy w grupie,
- komunikatywność,
- samodzielność,
- dyspozycyjność.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
-
- Administrator aplikacji w systemie elektronicznego obiegu dokumentów Urzędu Miasta Opola.
- Administrator aplikacji w systemach elektronicznego obiegu dokumentów miejskich jednostek organizacyjnych.
- Administrator lokalnej skrzynki podawczej i katalogu usług w systemie PEUP.UM.OPOLE.PL.
- Administrator skrzynki podawczej i katalogu usług w systemie EPUAP.GOV.PL.
- Udział w projektach deweloperskich - współtworzenie, rozwój i utrzymanie aplikacji,
- Projektowanie i implementacja oprogramowania,
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów występujących w systemach informatycznych.
- Kontakt z dostawcami usług w procesach dostarczania technologii informatycznych do urzędu, aktualizacji usług oraz w celu usuwania błędów i usterek w użytkowanych systemach informatycznych.
- Tworzenie dokumentacji.
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników.
- Raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne.
- Terminowe wykonywanie powierzonych zadań.
- Należyte i sumienne wykonywanie obowiązków służbowych.
- Współpraca z pracownikami Wydziału Informatyki oraz Urzędu.
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi obowiązkami.
- Rozwijanie kompetencji i umiejętności w zakresie nowych technologii IT związanych z realizacją powierzonych zadań i obowiązków.
- Szkolenia wewnętrzne w ramach użytkowanych systemów informatycznych.
- Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola oraz Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
- Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bhp i przeciwpożarowych oraz tajemnicy państwowej, służbowej, skarbowej a także o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych.
- Dbałość o używany sprzęt komputerowy ze szczególnym uwzględnieniem czystości i stanu technicznego.
- Utrzymywanie czystości porządku na swoim stanowisku pracy.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
-
- miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta Opola przy ul. Mały Rynek 14, budynek niedostosowany do poruszania się wózkiem inwalidzkim – brak podjazdów, windy i niedostosowane toalety.
- praca biurowa wymagająca dużego intelektualnego zaangażowania, o dużym stopniu odpowiedzialności,
- praca w równoważnym systemu czasu pracy, w tym w dni wolne (sobota, niedziela).
- praca przy komputerze i w terenie, wymagające mobilności i gotowości do wyjazdów służbowych.
5. W miesiącu czerwcu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,01 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej
- życiorys (CV), uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulę o treści: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta Miasta Opola, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: kadry@um.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.”
i podpisem;
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
- dokument potwierdzający niepełnosprawność*.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko informatyka w terminie do dnia 9 sierpnia 2018 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Nazwa dokumentu: | Wydział Informatyki | Skrócony opis: | stanowisko: informatyk | Osoba, która wytworzyła informację: | Katarzyna Flis-Baranek | Osoba, która odpowiada za treść: | Jarosław Starszak | Osoba, która wprowadzała dane: | Katarzyna Flis-Baranek | Data wytworzenia informacji: | 2018-07-26 13:47:15 | Data udostępnienia informacji: | 2018-07-26 13:47:15 | Data ostatniej aktualizacji: | 2018-07-26 14:06:17 |
Wersja do wydruku...
|