URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. eksploatacji i rozwoju oświetlenia ulicznego
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
tytuł inżyniera branży elektroenergetycznej
|
Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wydania dyplomu przez uczelnię, zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
f) staż pracy
2 lata pracy w wykonawstwie lub/i projektowaniu sieci elektroenergetycznych lub
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganym na danym stanowisku
|
Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS, zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
g) prawo jazdy kategorii B
|
Kserokopia prawa jazdy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
e) uprawnienia budowlane do projektowania lub/i kierowania robotami w branży elektroenergetycznej
|
kserokopia dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych
|
f) doświadczenie przy budowie i/lub eksploatacji oświetlenia ulicznego
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
(zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
g) praca na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
(zaświadczenie ważne 1 m-c)
|
h) znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych, w tym edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego (WORD i Excel)
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
i) znajomość rozliczeń finansowych inwestycji
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
j) znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i rozporządzeń do tej ustawy
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
k) znajomość ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
l) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
m) odpowiedzialność, dokładność, skrupulatność, rzetelność, systematyczność, dyspozycyjność, operatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami a zwłaszcza prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,
b) Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
c) Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną oraz systemem obiegi dokumentów obowiązującym w Urzędzie Miasta Opola.
d) Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem sieci oświetlenia dróg, ulic i placów.
e) sprawowanie nadzoru nad zakupem energii elektrycznej i usługą dystrybucji energii elektrycznej.
f) Przygotowywanie zleceń na usuwanie awarii i niesprawności sieci oświetlenia ulicznego oraz nadzorowanie wykonania zgłoszonych prac.
g) Przekazywanie informacji w sprawach związanych z eksploatacją oświetlenia ulicznego mieszkańcom, radnym, innym wydziałom urzędu oraz miejskim jednostkom.
h) Planowanie i rozliczanie środków budżetowych na eksploatację oświetlenia ulicznego. Przygotowywanie sprawozdań w tym zakresie.
i) Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu w zakresie przydzielonych obowiązków oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
j) Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego.
k) Opiniowanie projektów technicznych w zakresie oświetlenia ulicznego i infrastruktury elektroenergetycznej.
l) Koordynacja remontów sieci oraz urządzeń oświetlenia ulicznego z innymi zarządcami sieci uzbrojenia technicznego i zarządem dróg.
m) Zlecanie projektów technicznych w zakresie oświetlenia ulicznego oraz kontrola zgodności opracowań ze sztuką budowalną i z zamówieniem.
n) Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem zadań w zakresie oświetlenia miasta. Udział w odbiorach robót.
o) Przygotowywanie dokumentów księgowych (majątkowych) po wybudowaniu oświetlenia ulicznego.
p) Sporządzanie ewidencji elementów infrastruktury oświetlenia miasta.
q) Wykonywanie innych zadań przydzielonych przez przełożonych.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, ulica Piastowska 17, VI piętro (winda na półpiętrze) w pełnym wymiarze etatu, poniedziałek –środa w godz. 7.30 -15.30, czwartek w godz. 7.30 – 17.00, piątek w godz. 7.30 – 14.00 oraz pracą w terenie (czasami w godzinach wieczornych lub nocnych - kontroli oświetlenia ulicznego). Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze i obsługą innych urządzeń biurowych. Praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z klientami, projektantami i wykonawcami.
5. W miesiącu styczniu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,91 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys (CV), uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
- dokument potwierdzający niepełnosprawność*.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji i rozwoju oświetlenia ulicznego w terminie do dnia 13 marca 2018 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922 ze zm.) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych