URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds administracji GIS w wymiarze 1,0 etatu
................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) inne – umiejętność posługiwania się programami GIS i/lub tworzenia baz danych
|
Kserokopia dokumentu respektowanego na podstawie ogólnie przyjętych zasad, potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego np. ukończone kursy, szkolenia, zajęcia
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
e) umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, sumienność, odpowiedzialność
|
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
- przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola,
- poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
- wprowadzanie, edycja, uszczegóławianie i analiza danych przestrzennych GIS,
- przygotowywanie raportów, statystyk, sprawozdań na potrzeby m.in. GUS,
- terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym przygotowywanie materiałów dla potrzeb Rady Miasta i Prezydenta,
- przygotowanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych,
- przygotowywanie pism, opinii, stanowisk w sprawach dotyczących baz danych,
- wykonywanie innych zadań wynikających z bieżącej pracy oraz zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy pl. Wolności 7/8 na trzecim piętrze, przy schodach wejściowych do budynku podjazd dla osób niepełnosprawnych, wewnątrz budynku winda oraz łazienka dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w wymiarze 1,0 etatu, lekka siedząca, wymagająca wystarczającej ostrości wzroku przy obsłudze komputera i monitorze ekranowym.
5. W miesiącu styczniu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,91 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zmianami)”
i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. administracji GIS w terminie do dnia 5 marca 2018 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.
z 2016 r. poz. 922 ze zmianami) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.48. 2016 z dnia 1 kwietnia 2016 r.