URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. INFORMATYCZNO-ORGANIZACYJNYCH
(nazwa stanowiska pracy)
-
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
|
WYMAGANE DOKUMENTY
|
a)obywatelstwo polskie
|
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
|
c)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
|
d)nieposzlakowana opinia
|
|
e)wykształcenie wyższe
o specjalności informatyka
|
- Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie
o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f)staż pracy: 4 lata
|
- Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
WYMAGANIA DODATKOWE
|
WYMAGANE DOKUMENTY ALBO ZAPISY W LIŚCIE MOTYWACYJNYM LUB W CV POTWIERDZAJĄCE
SPEŁNIENIE WYMAGAŃ
|
a)znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
- Zapis w liście motywacyjnym
|
b)znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
- Zapis w liście motywacyjnym
|
c)znajomość Statutu Miasta Opola
|
- Zapis w liście motywacyjnym
|
d)dznajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
- Zapis w liście motywacyjnym
|
e)dobra znajomość ustaw: Prawo Telekomunikacyjne oraz Prawo Zamówień Publicznych
|
- Zapis w liście motywacyjnym
|
f)podstawowa znajomość ustawy
o finansach publicznych
|
- Zapis w liście motywacyjnym
|
g)bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (m.in. Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
|
- Zapis w liście motywacyjnym
|
h)dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, rzetelność, systematyczność, staranność, komunikatywność uczciwość, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole,
|
- Zapis w liście motywacyjnym
|
i)umiejętność zapoznawania się z nowymi przepisami prawa, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, umiejętność formułowania wniosków oraz pism, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznych IT
|
- Zapis w liście motywacyjnym
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
a w szczególności ustawy Prawo Telekomunikacyjne, Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,
i innych przepisów prawa regulujących wykonywane zadania.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą techniczną wewnętrznej sieci telefonicznej Centrum Usług Wspólnych, w zakresie zarządzania infrastrukturą telekomunikacyjną, w tym: urządzeniami aktywnymi i pasywnymi przesyłającymi sygnały telekomunikacyjne analogowe i cyfrowe tj. centralami telefonicznymi IP, przełącznikami sieciowymi, konwerterami, routerami, bramkami VoIP, okablowaniem strukturalnym miedzianym i światłowodowym, urządzeniami końcowymi takimi jak aparaty telefoniczne, telefaksy oraz urządzenia wielofunkcyjne, itp.
4.Prowadzenie spraw związanych z obsługą techniczną wewnętrznej sieci telefonicznej Urzędu Miasta Opola, w zakresie:
- zarządzania infrastrukturą telekomunikacyjną, w tym:
- istniejącymi urządzeniami aktywnymi i pasywnymi przesyłającymi sygnały telekomunikacyjne analogowe i cyfrowe tj. centralami telefonicznymi IP, przełącznikami sieciowymi, konwerterami, routerami, bramkami VoIP, okablowaniem strukturalnym miedzianym i światłowodowym, urządzeniami końcowymi takimi jak aparaty telefoniczne, telefaksy, itp.,
- dokonywanie zakupów wszelkiego rodzaju sprzętu teleinformatycznego (m.in. aparaty telefoniczne, telefaksy, przełączniki sieciowe, routery, bramki VoIP, centralki IP, systemy DECT itp.)
- dbanie o sprawną łączność telefoniczną, faksową i informatyczną we współpracy z Wydziałem Informatyki.
- czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem wewnętrznej sieci telekomunikacyjnej (m.in.: usuwanie awarii, ustalanie ich przyczyn
i podejmowanie działań zapobiegawczych, w celu eliminowania
ich w przyszłości)
- współpraca z Integratorem wskazanym przez dostawcę (operatora) usług telekomunikacyjnych w zakresie konfiguracji usług (np. przydzielanie odpowiednich uprawnień użytkownikom itp.), z których korzysta
UM Opola na platformie VoIP,
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań teleinformatycznych, umożliwiających stałe ulepszanie sieci telefonicznej Urzędu Miasta Opola,
5.Zarządzanie mobilnym system łączności w zakresie:
1)telefonii komórkowej, w szczególności:
- administracja usługą Hosted Exchange,
- konfiguracja służbowych telefonów komórkowych, telefonów typu smartphone, tabletów i innych urządzeń mobilnych,
- usuwanie usterek i awarii służbowych urządzeń mobilnych
oraz w razie konieczności przekazywanie ich na serwis,
- dokonywanie czynności związanych z obsługą służbowych urządzeń do transmisji danych pozwalających na korzystanie
z mobilnego internetu,
- obsługa Radnych Rady Miasta Opola, w zakresie dostępu
do mobilnego internetu realizowanego z poziomu służbowych tabletów,
- rozwiązywanie bieżących problemów w zakresie korzystania
z zakupionych usług telekomunikacyjnych.
2) obsługi platformy SMS służącej do komunikacji z mieszkańcami Opola, w szczególności:
- tworzenie/usuwanie kont dla użytkowników platformy wymiany informacji,
- nadawanie/cofanie uprawnień użytkownikom platformy wymiany informacji,
- tworzenie zamkniętych grup odbiorców,
- wsparcie techniczne komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Opola w prowadzeniu kampanii informacyjnych za pośrednictwem platformy wymiany informacji (wysyłaniem wiadomości tekstowych do zarejestrowanych odbiorców),
- dopisywaniem do bazy użytkowników nowych numerów telefonicznych po otrzymaniu zgłoszenia o chęci rejestracji.
6. Zarządzanie flotą urządzeń wielofunkcyjnych UM Opola, w szczególności:
- usuwanie awarii urządzeń oraz ustalanie ich przyczyn i podejmowania działań zapobiegawczych, w celu eliminowania ich w przyszłości,
- dbanie o prawidłową eksploatację sprzętu, poprzez ich regularną konserwację oraz usuwanie usterek i awarii,
- prowadzenie analiz w zakresie konieczności przeprowadzania modernizacji floty urządzeń wielofunkcyjnych,
- zakup nowych i wymiana wyeksploatowanych urządzeń wielofunkcyjnych,
- prowadzenie ewidencji sprzętowej,
- prowadzenie ewidencji wielkości nakładów drukowanych/powielanych materiałów w poszczególnych komórkach organizacyjnych,
- dokonywanie oględzin sprzętu w celu wyeliminowania nieuzasadnionych wezwań serwisu,
- współpraca z firmami świadczącymi usługi serwisowe dla danej
grupy urządzeń w ramach podpisanych umów oraz poza zakresem objętym umowami,
- zabezpieczanie materiałów eksploatacyjnych.
7. Tworzenie i modyfikacja rejestrów i baz danych, gromadzących dane niezbędne do opracowywania przez Wydział Administracyjno-Gospodarczy m.in. różnego rodzaju analiz.
8.Tworzenie prostych aplikacji komputerowych na potrzeby wewnątrz wydziałowe (w tym przenoszenie danych z istniejących rejestrów opracowanych w programie Excel) oraz nadzór nad ich funkcjonowaniem.
9.Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Wydziału Administracyjno-Gospodarczego z obsługi tworzonych aplikacji komputerowych oraz ich rozbudowa o nowe funkcjonalności o ile nastąpi taka konieczność.
10.Przygotowywanie pełnej dokumentacji do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (z wyprzedzeniem minimum 3-miesięcznym) we współpracy
z Wydziałem Zamówień Publicznych
- uzupełnianie danych w umowach po przeprowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
- rejestracja podpisanych umów w Centralnym Rejestrze Umów
i przekazywanie oryginałów i kopii umów według właściwości
11.Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług o wartości poniżej 30.000,00 € netto.
12.Zawieranie umów z wykonawcami w zakresie prowadzonych spraw.
13.Systematyczna samokontrola w celu prowadzenia analiz, zmierzających głównie do czynienia oszczędności finansowych.
14.Przyjmowanie i opisywanie, wystawionych na Miasto Opole, faktur i rachunków za dokonywane zakupy towarów i usług:
- wprowadzanie faktur i rachunków do systemu elektronicznego obiegu dokumentów SOD (Rejestr RKF),
- przesyłanie ich w elektronicznym obiegu dokumentów (SOD) do punktu odbioru faktur (POF),
- wprowadzanie faktur i rachunków do rejestru zakupów na platformie zakupowej.
15.Terminowe i prawidłowe załatwianie spraw przypisanych Wydziałowi Administracyjno–Gospodarczemu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu
Miasta Opola.
16.Obsługa techniczna sesji rady miasta, wyborów, referendów, różnego rodzaju uroczystości, imprez kulturalnych, konferencji, delegacji itp. odbywających
się w Urzędzie Miasta Opola oraz współpraca z jednostkami zewnętrznymi zapewniającymi dodatkowe wsparcie w organizacji ww. wydarzeń,
ze szczególnym uwzględnieniem systemów nagłaśniających, projekcyjnych oraz rejestracji audio i video.
17.Samokształcenie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez branie udziału w różnego rodzaju szkoleniach, seminariach, konferencjach m.in. z zakresu bezpieczeństwa informatycznego, prawa telekomunikacyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa administracyjnego, zarządzania projektami, technik informacyjnych, technik prezentacji, nowoczesnych technologii IT, itp.
18.Bieżąca współpraca z wydziałami Urzędu, gminnymi jednostkami organizacyjnymi innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań Urzędu Miasta.
19.Prowadzenie z należytą starannością dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, jak również nad dokumentacją wytwarzaną w Referacie Administracyjnym, w oparciu o rzeczowy wykaz akt, instrukcję kancelaryjną oraz w oparciu o system elektronicznego obiegu dokumentów SOD.
20.Przygotowanie do Archiwum Zakładowego dokumentacji związanej z zakresem obowiązków zgodnie z obowiązującą w Urzędzie Miasta procedurą.
21.Rozliczanie i opisywanie faktur wystawionych na podstawie zawartych umów
z wykonawcami itp., a także przyjmowanie i opisywanie, wystawionych na Miasta Opola, innych faktur i rachunków.
22.Pełnienie zastępstwa na stanowisku pracy wyznaczonym przez przełożonego.
23.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
4.Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek-Ratusz w pełnym wymiarze czasu pracy,
w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do środy, 7.30 – 17.00 czwartek, 7.30 – 14.00 piątek.
Praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego, z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.
5.W miesiącu wrześniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,73 %.
6.Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej;
- życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r.
poz. 902 z poźn. zm.)” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424,
V poziom, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. informatyczno-organizacyjnych,
w terminie do dnia 8 grudnia 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2016 poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Opole – Prezydent Miasta Opola – z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe
nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych