logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu

(od 01.09.2017r. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi                             w Opolu,  im. Karola Musioła)

45-267 Opole, ul. Mjr. Hubala 2

 

Dyrektor Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu  ogłasza nabór na stanowisko – samodzielny referent ds. ekonomicznych - kasjer .

  1. Adres jednostki:

Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu

            45-267 Opole, ul. Mjr. Hubala 2

 

       2. Określenie stanowiska :

Samodzielny referent ds. ekonomicznych - kasjer

 

       3. Wymiar etatu:

pełny wymiar czasu pracy

 

       4. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku tj. wykształcenie średnie ekonomiczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej
  • nieposzlakowana opinia,
  • brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku
  • osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

  • Umiejętność pracy w zespole i kompetencje interpersonalne
  • biegła obsługa komputera pozwalająca na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku samodzielnego referenta ds. ekonomicznych -kasjer,
  • znajomość przepisów wynikających z ustawy o ZFŚS, ustawy o rachunkowości,
  •  znajomość rozliczeń finansowych,
  • znajomość przepisów wynikających z ustawy o podatku VAT,
  •  wysokie zdolności analityczne, obowiązkowość, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres.

6.  Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Pobieranie gotówki z banku, należyte zabezpieczenie pobranej gotówki      

 - wpłacanie do banku na rachunek depozytowy niewypłaconych poborów     

   w ciągu 5 dni.                                                                                                              

2. Dokonywanie wypłat poborów, zapomóg, pożyczek, zaliczek zgodnie z instrukcją kasową.  

3. Przyjmowanie gotówki do kasy na obowiązujących kwitariuszach przychodowych.

 - terminowe rozliczenie zaliczek                                                                                                          

 - inne wpłaty i wypłaty zlecone przez głównego księgowego lub dyrektora jednostki.

4. Sprzedaż karnetów na basen.                                                                                           

5. Sporządzanie raportów kasowych odrębnie dla środków budżetowych,        

wydzielonego rachunku dochodów własnych, ZFŚS, depozytu, comeniusa.

6. Bieżąca kontrola zgodności stanu gotówki w kasie z raportem kasowym.      

7. Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania i rejestru wydanych karnetów

    na basen.                                                                                                                    

8. Prowadzenie ewidencji przyjętych i wydanych depozytów.                 

9. Sporządzanie miesięcznych informacji o zatrudnieniu i kształceniu osób        

       niepełnosprawnych na potrzeby PFRON.                                                                                                  

10. Organizowanie w porozumieniu z komisją socjalną różnych form wypoczynku,

      działalności kulturalno-oświatowej, sportowo-rekreacyjnej dla pracowników.

11. Zgodnie z regulaminem ZFŚS i zatwierdzonym protokółem komisji socjalnej

       sporządzanie list  do wypłaty:                                                                                         

   - dopłaty do wypoczynku organizowanego we własnym zakresie dla nauczycieli,

      pracowników i emerytów.                                                                                 

   - dopłaty do wypoczynku dzieci pracowników.                                                            

12. Prowadzenie imiennych kartotek pożyczek mieszkaniowych                            

 - na kartotekach bieżąco dokonywać zapisów udzielonych pożyczek wraz z odsetkami

    - systematycznie ewidencjonować zmniejszenie zadłużenia tytułem spłat pożyczek

      na podstawie potrąceń z listy płac oraz uzgadnianie sald.                                                                    

13. Przygotowanie wykazów potrąceń rat pożyczek mieszkaniowych celem     

      przekazania ich specjaliście ds. płac w terminie do 15 każdego m-ca.              

14. Coroczne sporządzanie sprawozdania z wydatków świadczeń socjalnych

       na potrzeby dyrektora i komisji socjalnej.                                                  

15. Przygotowanie poleceń przelewu na podstawie zatwierdzonych do wypłaty faktur

     z ZFŚS, WRD, Budżetu, depozytu.                                                                    

16. Nadzór kompletności podpisów na dowodach księgowych ujmowanych

      w raportach kasowych.                                                                                       

17. Wprowadzanie na bieżąco dokumentów do programu finansowo-ksiąg dot. ZFŚS.                

18. Kompletowanie dokumentów do wypłaty świadczeń socjalnych.   

19. Sporządzanie listy wypłat zapomóg zdrowotnych dla nauczycieli z funduszu

      zdrowotnego.                                                                                                         

20. Sporządzanie list wypłat stypendiów uczniowskich i list wypłat dofinansowań do

      podręczników.                                                                                                        

21. Sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym wniosków o udzielenie

      pożyczek z ZFŚS.                                                                                                     

22. Przygotowywanie do archiwizacji dokumentów księgowych.                                                                          

23. Na koniec każdego miesiąca wydruki komputerowe obrotów i sald kont     

       analitycznych należy uzgodnić z obrotami sald syntetycznych.                          

24. Wydruki zestawień obrotów i sald po zakończeniu każdego miesiąca            

       przekłada głównemu księgowemu celem porównania i uzgodnienia przebiegu operacji gospodarczych z danego miesiąca.                              

  7. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • CV wraz z oświadczeniem wyrażającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz.U. z 2016 r. poz.23),
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach

     i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • kserokopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
  • oświadczenie o niekaralności.

      8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku :

    Praca w budynku ( brak windy) Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu

    w pełnym wymiarze czasu pracy, samodzielna, z przewagą wysiłku  

    umysłowego, wymagająca dobrego wzroku (praca przy komputerze), w  ustalonym

    czasie pracy.

    9. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu, w rozumieniu przepisów                             o rehabilitacji  zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w  lipcu 2017 r. wynosił 0,05%.

10. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu, ul. Mjr. Hubala 2, w zamkniętej kopercie z podanym adresem                    i numerem telefonu kontaktowego, opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko urzędnicze  – samodzielny referent ds. ekonomicznych -kasjer” w terminie do dnia                   11 września 2017. do godz. 15.30.

       Dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu.

Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wyniku  naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu.

      11. Informacja w wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz tablicy informacyjnej Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu.

                                                                                         mgr Alicja Mielniczuk

                                                                              Dyrektor

                                                                              Zespołu Szkół

                                                                              z Oddziałami Integracyjnymi

                                                                             w Opolu 

Nazwa dokumentu: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi
Skrócony opis: samodzielny referent ds.ekonomicznych - kasjer
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Maćków
Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Mielniczuk
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Maćków
Data wytworzenia informacji: 2017-08-30 10:32:13
Data udostępnienia informacji: 2017-08-30 10:32:13
Data ostatniej aktualizacji: 2017-08-30 10:35:12

Wersja do wydruku...

corner   corner