logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OPOLU

POSZUKUJE KANDYDATA DO PRACY NA

 STANOWISKO KSIĘGOWY/A (1 etat)

1.   Wymagania niezbędne

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a)  obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *

Oświadczenie

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c)   brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)  wykształcenie średnie lub wyższe
umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku zgodnie z jego opisem

Kserokopia świadectwa lub dyplomu

f)   staż pracy: w przypadku wykształcenia średniego – 2 lata; wyższego – 0 lat
 lub co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu
w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)

2.   Wymagania dodatkowe

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym

lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

  1. wiedza z zakresu:
  • Ustawy o finansach publicznych

· Ustawy o rachunkowości ,

  • Ustawy o podatku od towaru i usług oraz rozliczanie podatku VAT
  • ewidencji i naliczania amortyzacji środków trwałych, WNiP

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności, a zwłaszcza rozliczanie podatku VAT

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. umiejętność obsługi komputera i Internetu, znajomość pakietu MS  Office (Word, Excel),

mile widziana znajomość programu
do obsługi bankowości elektronicznej oraz programów dla jednostek budżetowych firmy ProgMan Software

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. rzetelność, umiejętność samodzielnego  działania oraz pracy w zespole, umiejętności organizacyjne, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność analitycznego myślenia i zdyscyplinowanie.

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. odpowiedzialność, komunikatywność i rzeczowość, sumienność, dokładność
    i zaangażowanie w powierzone zadania

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii oraz pism

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. wysoka motywacja,  dyspozycyjność

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) ewidencja i rozliczanie podatku VAT

b) ewidencja i rozliczanie podatku od nieruchomości

c) sporządzania deklaracji podatkowych

d) prowadzenie ksiąg rachunkowych

e) prowadzenie windykacji należności (naliczanie odsetek, sporządzanie not odsetkowych i wezwań  

    do zapłaty

f) sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań wymaganych przepisami ustawy o rachunkowości,

   finansach publicznych, statystyce publicznej oraz na potrzeby wewnętrzne jednostki,

  1. Właściwe numerowanie, zabezpieczenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych.

* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

4.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielopiętrowy, schody, bez windy,
  2. praca przy komputerze,
  3. bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Opolu:

Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. dokumenty wymienione powyżej,
  2. życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych                    (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych                  (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem,
  3. list motywacyjny,
  4. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.um.opole.pl. oraz w Dziale Administracyjno-Gospodarczym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu,
    ul. Barlickiego 13,
  5. Dokument potwierdzający niepełnosprawność*

Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 w Opolu (pok. nr 113), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy ogłoszenia praca na stanowisko księgowy/a w terminie do dnia  28 lipca 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu i na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.

           Dyrektor

Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu

                                                                                              Przemysław Zych

Załączniki do pobrania: 2017-07-18 12:46:26 - Kwestionariusz osobowy (49.50 kB)

Nazwa dokumentu: Miejskie Ośrodek Sportu i Rekreacji
Skrócony opis: Stanowisko: KSIĘGOWY/A (1 etat)
Osoba, która wytworzyła informację: Marcin Lontkowski
Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Lontkowski
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Lontkowski
Data wytworzenia informacji: 2017-07-18 12:32:01
Data udostępnienia informacji: 2017-07-18 12:32:01
Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-18 12:46:45

Wersja do wydruku...

corner   corner