logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

INSPEKTOR DS. BHP I PPOŻ. – 1/4 ETATU

 

 

  1. Wymagania niezbędne

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie:

  • wyższe o kierunku lub specjalności              w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe                  w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,

 

Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów

f) staż pracy:

co najmniej trzyletni udokumentowany staż pracy w służbie

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu

w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)

g) prawo jazdy kategorii B oraz sprawne prowadzenie pojazdów

Kserokopia uprawnień oraz zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

2. Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub                 w CV potwierdzające spełnianie wymagania

znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i umiejętność ich interpretacji

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

znajomość kodesku pracy i umiejętność interpretacji przepisów

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej i umiejętność ich interpretacji

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

biegła znajomość obsługi komputera, w tym systemu operacyjnego Windows i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego Microsoft Windows

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony ppoż.,
  2. przeprowadzanie kontroli stanu bhp i ppoż. oraz koordynacja przestrzegania przepisów w tym zakresie w Miejskim Ośrodku sportu i Rekreacji,
  3. informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz wnioskowanie w celu ich usuwania,
  4. koordynacja oraz prowadzenie szkoleń wstępnych (instruktaż ogólny) z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy nowoprzyjętych pracowników oraz organizowanie szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  5. opracowywanie dokumentów dotyczących ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy,
  6. przygotowywanie projektów zarządzeń dyrektora i instrukcji dotyczących bhp i ppoż.,
  7. realizacja zadań związanych z ochrona przeciwpożarową MOSiR, w tym dokonywanie oceny zabezpieczenia ppoż. obiektów MOSiR oraz ustalanie potrzeb wyposażenia w urządzenia gaśnicze, sprzęt ppoż. i oznakowanie z obowiązującymi przepisami,
  8. rejestracja, sporządzanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy,
  9. udział w dochodzeniach powypadkowych,
  10. określanie potrzeb, zaopatrywanie oraz nadzorowanie wykorzystania odzieży ochronnej i roboczej zgodnie z normami wyposażenia pracowników MOSiR,
  11. prowadzenie sprawozdawczości z zakresu bhp i ppoż.

 

* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

  1. usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielopiętrowy, schody, bez windy,
  2. praca przy komputerze,
  3. bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,
  4. stanowisko wymagające mobilności, ciągłego kontaktowanie się z innymi stanowiskami i instytucjami,
  5. praca w wymiarze 1/4 etatu

 

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. dokumenty wymienione powyżej,
  2. życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (Dz.U. z 2016 r. poz.902)”  i podpisem,
  3. list motywacyjny,
  4. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.um.opole.pl. oraz w Dziale Administracyjno-Gospodarczym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu,
    ul. Barlickiego 13,
  5. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.*

Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13
w Opolu (pok. nr 113), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. BHP i PPOŻ w terminie do dnia 21 kwietnia 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu i na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.

 

 

*w przypadku osób niepełnosprawnych                                              

 

Dyrektor

 

Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu

 

Załączniki do pobrania: 2017-04-11 14:46:48 - Ogłoszenie o naborze Inspektor ds. BHP i PPOŻ (163.11 kB)
2017-04-11 15:05:09 - Kwestionariusz osobowy (48.00 kB)

Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Skrócony opis: Ogłoszenie o naborze Inspektor ds. BHP i PPOŻ - 1/4 etatu
Podmiot udostępniający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Anita Śrutwa
Osoba, która odpowiada za treść: Przemysław Zych
Osoba, która wprowadzała dane: Anita Śrutwa
Data wytworzenia informacji: 2017-04-11 14:23:50
Data udostępnienia informacji: 2017-04-11 14:23:50
Data ostatniej aktualizacji: 2017-04-11 15:10:22

Wersja do wydruku...

corner   corner