URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Do ewidencji ulic i adresów oraz wydawania dokumentów z operatu ewidencji gruntów i budynków.
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie średnie o profilu geodezja lub wyższe o kierunku geodezja, lub wyższe magisterskie o kierunku budownictwo, nauki ekonomiczne, administracja
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy co najmniej dwa lata
|
Kserokopia Świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy ( ważność zaświadczenia 1 m-c )
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy
o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego,
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) znajomość Statutu Miasta Opola, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
|
c)znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
i rozporządzeń wykonawczych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d)doświadczenie zawodowe
w jednostkach samorządu terytorialnego minimum 6 miesięcy
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub dokument potwierdzający zatrudnienie w przypadku trwania stosunku pracy
|
e) bardzo dobra znajomość obsługi komputera / pakiet MS Office, narzędzia internetowe/
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) umiejętność pracy w zespole,
pozytywne nastawienie do
drugiego człowieka,
obowiązkowość, terminowość,
dyspozycyjność, operatywność.
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
|
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
- Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
- Analiza potrzeb nadawania nazw ulic na terenie Miasta Opola .
- Przygotowywanie projektów uchwał związanych z nazewnictwem ulic i placów.
- Nadawanie numerów adresowych dla budynków.
- Prowadzenie ewidencji ulic i adresów.
- Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie nadawanych punktów adresowych oraz zawiadamianie o nadaniu numeru .
- Sporządzanie wyrysów, wypisów i wyciągów z operatu ewidencji gruntów i budynków wynikających z zamówienia przez interesantów oraz niezbędnych do załatwienia spraw w postępowaniu wieczystoksiegowym oraz innych dokumentów z operatu ewidencji gruntów i budynków.
- Wydawanie dokumentów z rejestru cen i wartości nieruchomości.
- Wydawanie informacji oraz zaświadczeń z części opisowej operatu ewidencji gruntów
i budynków.
- Sporządzanie dokumentów obliczania opłaty i licencji za wydawane dokumenty
z ewidencji gruntów i budynków.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcja kancelaryjną i archiwalną
- Prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów związanego z realizacją zadań na swoim stanowisku pracy,
- Podpisywanie dokumentów w ramach udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta Opola .
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy Plac Wolności 7-8, III piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca oraz wymagająca chodzenia, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. W miesiącu listopadzie 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2.06. %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2016 r. poz. 902.)” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Do ewidencji ulic i adresów oraz wydawania dokumentów z operatu ewidencji gruntów i budynków w terminie do dnia 10 stycznia 2017 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.
z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR