logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. gospodarki odpadami komunalnymi nr 10

 (nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

b) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

c) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

d) wykształcenie: wyższe

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

e) staż pracy–minimum 1,5 roku doświadczenia na stanowisku związanym z tematyką gospodarki odpadami komunalnymi

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)  wraz z dokumentem potwierdzającym wykonywanie czynności na stanowisku pracy związanych z tematyką gospodarki odpadami komunalnymi (np. opis stanowiska pracy lub zaświadczenie pracodawcy)

 

2.

 

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

e) znajomość przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie i uchwał z nią związanych i rozporządzeń

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość podstawowych programów biurowych (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

g) systematyczność, staranność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole,

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

h) umiejętność obsługi urządzeń biurowych np. fax, ksero, skaner

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  4. Organizacja stanowiska pracy poprzez: przedkładanie propozycji do planów pracy wydziału, przedkładanie wniosków usprawniających obsługę interesantów, zaznajamianie się i kompletowanie właściwych przepisów prawnych.
  5. Przygotowywanie materiałów i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu przydzielonych zadań, zgodnie ze stosownym Zarządzeniem Prezydenta Miasta.
  6. Przygotowywanie projektów oraz realizacja uchwał podejmowanych przez Radę Miasta Opola w sprawach dotyczących zakresu stanowiska pracy w tym uchwał finansowych .
  7. Planowanie, rozliczanie i wydatkowanie środków finansowych przydzielonych w budżecie miasta na cele określone w przypisanych zadaniach.
  8. Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu w zakresie przydzielonych obowiązków oraz w przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
  9. Udostępnianie informacji publicznej w zakresie prowadzonych spraw.
  10. Współdziałanie z innymi wydziałami Urzędu oraz z jednostkami organizacyjnymi urzędu.
  11. Rozpatrywanie wniosków, zapytań i interwencji radnych.
  12. Sprawowanie nadzoru nad gospodarką odpadami komunalnymi na terenie miasta Opola.
  13. Prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu.
  14. Obsługa programu SOD do elektronicznej ewidencji dokumentów wraz z rejestracją korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  15. Prowadzenie spraw związanych z obsługą mieszkańców w zakresie odpadów komunalnych: przyjmowanie reklamacji, zgłoszeń, wniosków, udzielanie informacji
  16. Prowadzenie spraw ogólnych (organizacyjnych) wydziału w tym inwentaryzacji, spisów, dokumentów przekazania OT, MT, PT.
  17. Prowadzenie spraw związanych z edukację ekologiczną w zakresie odpadów komunalnych.
  18. Prowadzenie kontroli i wizji w terenie.
  19. Obsługa mieszkańców m.Opola w zakresie rozpatrywania zgłoszeń, reklamacji i udzielania informacji.
  20. Współpraca z przedsiębiorcami odbierającymi odpady komunalne z terenu miasta Opola oraz ze spółkami prowadzącymi RIPOK.
  21. Współpraca ze Strażą Miejską.
  22. Wykonanie innych zadań przydzielonych przez przełożonych.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – pl. Wolności. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin oraz pracą w terenie – kontrola. Praca w godzinach zgodnie z regulaminem pracy, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z klientami.

5. W miesiącu październiku 2016 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,07 %.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 Nr 133 poz. 883 ze zm)   oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.  2008 Nr  223 poz. 1458 ze zm..)” i podpisem;

c) list motywacyjny;

d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi nr 10 w terminie do dnia 12 grudnia 2016 r.  , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ((Dz. U. z 1997 Nr 133 poz. 883 ze zm) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

           

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

 

 

 

 

Nazwa dokumentu: Wydział Gospodarki Odpadami Komunalnymi
Skrócony opis: stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi nr 10
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kowalczuk
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2016-11-30 15:01:55
Data udostępnienia informacji: 2016-11-30 15:01:55
Data ostatniej aktualizacji: 2016-11-30 15:06:23

Wersja do wydruku...

corner   corner