URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. komunikacji społecznej
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe magisterskie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy co najmniej 5 lat.
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
e) umiejętność właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
f) umiejętność korzystania z oprogramowania komputerowego pakietu Windows XP, MS Office
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
g) samodzielność, dobra organizacja własnej pracy, odpowiedzialność, punktualność, uprzejmość, asertywność, kompetencje analityczne, biznesowe, umiejętność budowania relacji
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
h) umiejętność projektowania graficznego, znajomość oprogramowania Adobe
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
i) znajomość zagadnień dot. promocji miasta (marketingu terytorialnego) oraz marketingu internetowego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
j) biegła znajomość portali społecznościowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
k) umiejętność przygotowywania materiałów multimedialnych, w tym filmów i zdjęć
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
l) kompetencje analityczne i otwartość, kompetencje planistyczne, komunikacyjne, kompetencje związane z orientacją na działanie
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Obsługa serwisów informacyjnych miasta, aktualizacja stron www
- Sporządzanie komunikatów dla prasy, rada i telewizji.
- Prowadzenie biblioteki zdjęć, materiałów wizualnych zamieszczanych w Biuletynie Miejskim oraz na stronach internetowych miasta Opola.
- Współredagowanie Biuletynu Miejskiego
- Planowanie i inicjowanie komunikacji w serwisach społecznościowych
- Gromadzenie i analiza danych dotyczących promocji w Internecie, ruchu na portalu
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul. Krawieckiej 13. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt z jednostkami miejskimi i wydziałami Urzędu.
5. W miesiącu czerwcu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,11 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 )” i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. komunikacji społecznej w terminie do dnia 25 lipca 2016 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 poz. 2135 ze zm.) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.