logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 ds. komunikacji społecznej

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe magisterskie

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy co najmniej 5 lat.

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

e) umiejętność właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

f) umiejętność korzystania z oprogramowania komputerowego pakietu Windows XP, MS Office

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

g) samodzielność, dobra organizacja własnej pracy, odpowiedzialność, punktualność, uprzejmość, asertywność, kompetencje analityczne, biznesowe, umiejętność budowania relacji

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

h) umiejętność projektowania graficznego, znajomość oprogramowania Adobe

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

i) znajomość zagadnień dot. promocji miasta (marketingu terytorialnego) oraz marketingu internetowego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

j) biegła znajomość portali społecznościowych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

k) umiejętność przygotowywania materiałów multimedialnych, w tym filmów i zdjęć

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

l) kompetencje analityczne i otwartość, kompetencje planistyczne, komunikacyjne, kompetencje związane z orientacją na działanie

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Obsługa serwisów informacyjnych miasta, aktualizacja stron www
  2. Sporządzanie komunikatów dla prasy, rada i telewizji.
  3. Prowadzenie biblioteki zdjęć, materiałów wizualnych zamieszczanych w Biuletynie Miejskim oraz na stronach internetowych miasta Opola.
  4. Współredagowanie Biuletynu Miejskiego
  5. Planowanie i inicjowanie komunikacji w serwisach społecznościowych
  6. Gromadzenie i analiza danych dotyczących promocji w Internecie, ruchu na portalu
  7. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul. Krawieckiej 13. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt z jednostkami miejskimi i wydziałami Urzędu.

5. W miesiącu czerwcu wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,11 %.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 )” i podpisem;

c) list motywacyjny;

d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. komunikacji społecznej w terminie do dnia 25 lipca 2016 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 poz. 2135 ze zm.) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Nazwa dokumentu: Biuro Prasowe
Skrócony opis: stanowisko ds. komunikacji społecznej
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Flis-Baranek
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Flis-Baranek
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Flis-Baranek
Data wytworzenia informacji: 2016-07-13 07:51:17
Data udostępnienia informacji: 2016-07-13 07:51:17
Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-13 08:21:05

Wersja do wydruku...

corner   corner