ZARZĄDZENIE NR OR.I–0152-37/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 14 marca 2006 r.
W sprawie zmian do procedury naliczania i rozliczania wynagrodzeń i świadczeń ze stosunku pracy oraz sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.
Na podstawie § 5 pkt.7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr OR–0152-119/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionego zarządzeniem Nr Or.I–0152-7/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 17 stycznia 2006 r. oraz zarządzeniem Nr OR.I– 0152–19/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 7 lutego 2006 zarządzam, co następuje:
§ 1
Wprowadza się zmiany w dziale V,VI,VII i VIII p.3. do procedury naliczania i rozliczania wynagrodzeń i świadczeń ze stosunku pracy oraz sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu w Urzędzie Miasta Opola, stanowiącej załącznik do zarządzenia nr OR.I-0152-40/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 30 czerwca 2005r., które otrzymują brzmienie, jak w załączeniu.
§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikom Wydziałów: Finansowo- Księgowego, Organizacyjnego, Administracyjno-Gospodarczego, Kierownikowi Referatu Kontroli, Egzekucji i Sprawozdawczości.
§ 3
Traci moc zarządzenie nr OR.I-0152-40/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 30 czerwca 2005r. w sprawie wprowadzenia procedury naliczania i rozliczania wynagrodzeń i świadczeń ze stosunku pracy oraz sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu w części dotyczącej działu V, VI, VII i VIII p 3. Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński