logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


MIEJSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko ds. obsługi klienta w Wydziale Obsługi Klienta

umowa na czas określony

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a)    obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie
z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c)    brak skazania za przestępstwo  umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)   wykształcenie wyższe

Kserokopia dyplomu

f)     staż pracy: co najmniej 1 rok
w administracji samorządowej

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

g)    doświadczenie na stanowisku wymagającym stosowanie Kpa i przepisów dotyczących praw do świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych, dodatków energetycznych oraz stypendiów szkolnych

Zaświadczenie pracodawcy

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym
lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)      znajomość przepisów dotyczących administracji samorządowej, świadczeń socjalnych oraz Kpa,

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b)      umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel) oraz programów dziedzinowych do obsługi świadczeń

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c)       komunikatywność, kultura osobista, pozytywny stosunek do ludzi, cierpliwość, odporność na stres

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Informowanie o świadczeniach socjalnych, warunkach uzyskiwania uprawnień do świadczeń oraz o stanie załatwianej sprawy
  2. Wydawanie formularzy wniosków i innych dokumentów niezbędnych do przyznania świadczeń i udzielania ulgi w spłacie należności
  3. Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń, udzielenie ulgi w spłacie należności i innych pism oraz dokumentów wpływających do Centrum
  4. Prowadzenie wstępnej weryfikacji wniosków
  5. Wprowadzanie do rejestru korespondencji przychodzącej do Centrum dotyczącej świadczeniobiorców i dłużników alimentacyjnych
  6. Wpisanie do użytkowych systemów komputerowych nowych świadczeniobiorców,  wniosków i innych dokumentów
  7. Zakładanie metryk spraw i ich uzupełnianie
  8. Terminowe przekazywanie dokumentów związanych ze sprawą po dokonaniu podziału wpływającej korespondencji na wydziały lub zgodnie z obowiązującym przydziałem alfabetycznym
  9. Wydawanie za poświadczeniem odbioru decyzji i zaświadczeń w sprawach świadczeń oraz dłużników alimentacyjnych
  10. Udzielanie informacji dłużnikom alimentacyjnym
  11. Przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych
  12. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika
  13. Ochrona danych osobowych przetwarzanych na stanowisku pracy w zakresie świadczeń socjalnych na podstawie następujących przepisów prawnych:
  • Ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t. jedn. Dz. U. z 2004 r.
    Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.),
  • Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (t. jedn. Dz. U.
    z 2013 r. poz. 966 z późn. zm.),
  • Ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t. jedn. Dz. U.
    z 2015 r. poz. 3),
  • Ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (t. jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 859),
  • Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo   energetyczne (t. jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.),
  • Ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. poz.195 ),
    • Ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów (Dz. U. poz. 567 ze zm.).

* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

4. Warunki pracy na stanowisku pracy

Praca w budynku Miejskiego Centrum Świadczeń  w Opolu przy ul. Ozimskiej (VII piętro) wyposażonym w windę. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w godz. 730 – 1530, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, siedząca, samodzielna. Stanowisko pracy związane z bezpośrednim lub telefonicznym kontaktem z klientami oraz obsługą komputera i urządzeń biurowych.

 

5. W miesiącu styczniu br. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,3328 %. 

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. dokumenty wymienione powyżej,

b)      życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. Nr 2135 ze zm.)
oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.) i podpisem,

 

c)       list motywacyjny,

 

d)      kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.um.opole.pl, www.mcs-opole.bip.gov.pl (zakładka praca), www.mcs.opole.pl oraz w Miejskim Centrum Świadczeń w Opolu w pok. 8.09.

 

e)      dokumenty potwierdzające niepełnosprawność *

 

Kompletne aplikacje należy składać w Miejskim Centrum Świadczeń w Opolu, ul. Ozimska 19, pokój nr 8.09, VIII piętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi klienta w Miejskim Centrum Świadczeń w Opolu w terminie do dnia 11 marca 2016 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu. Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie – nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane w ciągu 3 miesięcy od ogłoszenia informacji o wyniku naboru, zostaną protokolarnie zniszczone.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.opole.pl i www.mcs-opole.bip.gov.pl (zakładka praca), na stronie internetowej www.mcs.opole.pl oraz tablicy informacyjnej Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu.

 

* w przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Miejskie Centrum Świadczeń w Opolu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Skrócony opis: stanowisko ds. obsługi klienta w Wydziale Obsługi Klienta
Podmiot udostępniający: Miejskie Centrum Świadczeń w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Radlak
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Radlak
Osoba, która wprowadzała dane: Jarosław Wojciechowski
Data wytworzenia informacji: 2016-02-29 14:58:52
Data udostępnienia informacji: 2016-02-29 14:58:52
Data ostatniej aktualizacji: 2016-02-29 15:13:53

Wersja do wydruku...

corner   corner