URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Radca prawny w Zespole Radców Prawnych w Wydziale Organizacyjnym
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone wpisem na listę Radców Prawnych,
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa oraz zaświadczenie
|
f) staż pracy co najmniej 2 lata w zawodzie radcy prawnego w tym rok doświadczenia zawodowego związanego z obsługą prawną w administracji publicznej;
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
e) odporność na stres,
umiejętność pracy w zespole, terminowość, dyspozycyjność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
f) bardzo dobra znajomość prawa w szczególności samorządowego, znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce, biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych MS Office, w tym narzędzi internetowych oraz umiejętność obsługi systemów prawnych.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
g) samodzielność, dobra organizacja własnej pracy, odpowiedzialność, punktualność, kompetencje analityczne,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Obsługa prawna Urzędu Miasta Opola i sesji Rady Miasta Opola;
- pełnienie zastępstwa procesowego przed sądami powszechnymi, wojewódzkimi sądami administracyjnymi, Naczelnym Sądem Administracyjnym, Sądem Najwyższym oraz przed innymi organami orzekającymi w sprawach w których stroną jest Gmina Opole - Urząd Miasta Opola;
- opiniowanie w zakresie zgodności z przepisami: projektów uchwał Rady Miasta Opola, projektów zarządzeń Prezydenta Miasta, projektów umów i innych oświadczeń woli przygotowywanych przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Opola (umowy długoterminowe, nietypowe lub powodujące powstanie znacznych zobowiązań pieniężnych - znaczna wartość), wzorów upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Prezydenta Miasta, innych spraw przekazanych do zaopiniowania przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza Miasta lub Skarbnika Miasta, innych spraw przekazanych do zaopiniowania przez naczelników wydziałów, samodzielne stanowiska pracy, ze względu na ich szczególnie skomplikowany charakter.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola w Ratuszu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole, bezpośredni kontakt z wydziałami Urzędu.
5. W miesiącu grudniu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,21 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 ze zm.)” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko radcy prawnego w terminie do dnia 04 lutego 2016 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
* W przypadku osób niepełnosprawnych