logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Stanowisko ds. kancelaryjno-organizacyjnych

 (nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie 

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe

    kierunek – administracja

    specjalizacja – administracja

    samorządowa

Kserokopia dyplomu lub/i oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów(w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej, znajomość przepisów prawa dotyczących III sektora

Zapis w CV

 

b) bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionych obowiązków, tj.: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, statutu Miasta Opola, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

Zapis w CV

c)  umiejętność współpracy z zespołem ludzkim, umiejętność pozyskiwania informacji z różnych źródeł, w tym z Internetu, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, predyspozycje do organizacji spotkań i imprez plenerowych, formułowania wniosków i pism urzędowych, obsługi komputera w tym oprogramowania MS Office, narzędzi internetowych, obsługi sprzętów biurowych (kserokopiarki, skanera, faxu, sprzętu multimedialnego i nagłaśniającego), umiejętność właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli

Zapis w CV

d)  wysoka kultura osobista, pracowitość, odpowiedzialność,rzetelność,terminowość,samodzielność,komunikatywność, uprzejmość, obowiązkowość, dyspozycyjność, punktualność, dbałość o pozytywny wizerunek własny i urzędu.

 

Zapis w CV

e)  Prawo jazdy kat. B

Zapis w CV

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami;
  2. przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki Pracowników Samorządowych;
  3. przygotowywanie pism w zakresie przydzielonych obowiązków;
  4. terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym przygotowywanie materiałów dla potrzeb Rady Miasta i Prezydenta i Rad Dzielnic;
  5. prowadzenie z należytą starannością,  zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego - dokumentacji związanej z zakresem obowiązków;
  6. zamieszczanie na stronie internetowej www.opole.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola informacji dot. Biura Organizacji Pozarządowych;
  7. współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie zadań realizowanych przez Biuro;
  8. kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego
  9. obsługa techniczno-organizacyjna Biura Rady Pożytku Publicznego;
  10. opracowanie i aktualizowanie Mapy Aktywności Organizacji Pozarządowych;
  11. prowadzenie ewidencji majątkowej Biura w książce inwentarzowej, programie KSAT 2000 wraz z kwartalnym uzgodnienie stanów w ewidencji syntetycznej w Wydziale Finansowo- Księgowym
  12. wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika w zakresie zadań Biura Organizacji Pozarządowych.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w Urzędzie Miasta Opola, ul. Koraszewskiego 7-9

Praca umysłowa, obsługa urządzeń: komputer, w tym program WORD, Excel oraz internet, telefon, faks, skaner, sprzęt multimedialny, sprzęt nagłaśniający.

 

5. W miesiącu maju wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,04 %.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;

 

b) list motywacyjny;

c) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz
     w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

d) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. kancelaryjno-organizacyjnych
 w terminie do dnia 12 czerwca 2015 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola

           

 

 

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

Nazwa dokumentu: Biuro Organizacji Pozarządowych
Skrócony opis: stanowisko ds. kancelaryjno-organizacyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Adrianna Paroń
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2015-06-01 08:02:34
Data udostępnienia informacji: 2015-06-01 08:02:34
Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-01 08:10:48

Wersja do wydruku...

corner   corner