logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.96.2013
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 27września 2013 r.
 
 
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
 
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm.) – ustalam, co następuje:
 
§ 1
 
W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta Opola, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionym zarządzeniami Prezydenta Miasta Opola Nr: OR.I-0152-125/06 z dnia 29 września 2006 r., OR.I-0152-131/06 z dnia 24 października 2006 r.,OR.I-0152-20/07 z dnia 26 stycznia 2007 r., OR.I-0152-44/07 z dnia 21 marca 2007 r., OR.I-0152-47/07 z dnia 30 marca 2007 r., OR.I-0152-77/07 z dnia 30 maja 2007 r., OR.I-0152-126/07 z dnia18 września 2007 r., OR.I-0152-142/07 z dnia 30 października 2007 r., OR.I-0152-148/07 z dnia 9 listopada 2007 r., OR.I-0152-186/08 z dnia 31 stycznia 2008 r., OR.I-0152-194/08 z dnia 25 lutego 2008 r., OR.I-0152-208/08 z dnia 18 marca 2008 r., OR.I-0152-219/08 z dnia 17 kwietnia 2008 r., OR.I-0152-238/08 z dnia 30 maja 2008 r., OR.I-0152-263/08 z dnia 22 lipca 2008 r., OR.I-0152-323/08 z dnia 31 października 2008 r., OR.I-0152-334/08 z dnia 27 listopada 2008 r., OR.I-0152-419/09 z dnia 1 kwietnia 2009 r., OR.I-0152-438/09 z dnia 7 maja 2009 r., OR.I-0152-488/09 z dnia 12 sierpnia 2009 r., OR.I-0152-514/09 z dnia 14 października 2009 r., OR.I-0152-550/09 z dnia 17 grudnia 2009 r., OR.I-0152-560/10 z dnia 15 stycznia 2010 r., OR.I-0152-564/10 z dnia 27 stycznia 2010 r., OR.I-0152-608/10 z dnia 1 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-621/10 z dnia 30 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-646/10 z dnia 30 czerwca 2010 r., OR.I-0152-699/10 z dnia 29 października 2010 r., OR.I-0152-1/10 z dnia 9 grudnia 2010 r., OR.I-0152-13/10 z dnia 29 grudnia 2010 r., OR.I-0152-36/11 z dnia 28 stycznia 2011 r., OR.I-0152-52/11 z dnia 10 marca 2011 r., OR.I-0152-63/11 z dnia 12 kwietnia 2011 r., OR.I-0152-74/11 z dnia 10 maja 2011 r., OR.I-0152-76/11 z dnia 13 maja 2011 r., OR.I-0152-86/11 z dnia 31 maja 2011 r., OR-I.120.1.7.2011 z dnia 15 lipca 2011 r., OR.I.120.1.11.2011 z dnia 1 sierpnia 2011 r., OR-I.120.1.20.2011 z dnia 16 sierpnia 2011 r., OR.I.120.1.36.2011 z dnia 19 września 2011 r., OR-I.120.1.53.2011 z dnia 25 października 2011 r., OR-I.120.1.60.2011 z dnia 10 listopada 2011 r., OR-I.120.1.74.2011 z dnia 30 listopada 2011 r.,OR-I.120.1.95.2011 z dnia 30 grudnia 2011 r., OR-I.120.1.40.2012 z dnia 29 lutego 2012 r.,OR-I.120.1.55.2012 z dnia 28 marca 2012 r., OR-I.120.1.70.2012 z dnia 11
maja 2012 r.,OR-I.120.1.78.2012 z dnia 1 czerwca 2012 r., OR-I.120.1.92.2012 z dnia 10 lipca 2012 r.,OR-I.120.1.96.2012 z dnia 11 lipca 2012 r., OR-I.120.1.107.2012 z dnia 8 sierpnia 2012 r.,OR-I.120.1.117.2012 z dnia 25 września 2012 r., OR-I.120.1.133.2012 z dnia 29 października 2012 r., OR-I.120.1.141.2012 z dnia 30 listopada 2012 r., OR-I.120.1.153.2012 z dnia 31 grudnia 2012 r.,OR-I.120.1.5.2013 z dnia 16 stycznia 2013 r., OR-I.120.1.25.2013 z dnia 28 lutego 2013 r.,OR-I.120.1.37.2013 z dnia 29 marca 2013 r., OR-I.120.1.63.2013 z dnia 28 maja 2013 r.i OR-I.120.1.84.2013 z dnia 19 lipca 2013 r. wprowadzam następujące zmiany:
 
1)      w § 23 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
 
„ 1. Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa (Symbol UAB) dzieli się na      
        stanowiska pracy i referaty:
1)      Architektury,
2)      Budownictwa.”;
 
2)      w § 24 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
 
„ 1. Biuro Urbanistyczne (Symbol BU) dzieli się na stanowiska pracy.”;
 
 
 
3)      w § 30 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
 
„1. Wydział Komunikacji (Symbol KM) dzieli się na stanowisko pracy i referaty:
1)        Referat Praw Jazdy,
2)        Referat Rejestracji Pojazdów.”;
 
4)      w § 41:
 
a)      w ust. 1 w pkt 5 kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 6 i pkt 7 w brzmieniu:
 
„6) Księgowości Podatkowej,
      7) Księgowości Opłaty za Gospodarowanie Odpadami Komunalnymi. ”,
 
b)      w ust.3 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
 
    „2) obsługa finansowo – księgowa Urzędu w zakresie środków własnych, dotacji, środków  
           unijnych i innych źródeł finansowania, zarządzania zasobem komunalnym, dochodów
          i wydatków, w tym księgowości podatków i opłat lokalnych,”;
 
5)      w § 41a:
 
a)      ust. 1 otrzymuje brzmienie:
 
          „1. Wydział Podatków i Opłat Lokalnych (Symbol POL) dzieli się na samodzielne
                stanowiska pracy i referaty:
1)    Wymiaru Podatków,
2)    Wymiaru Opłaty za Gospodarowanie Odpadami Komunalnymi,
3)    Kontroli Podatkowej,
4)    Egzekucji Administracyjnej.”,
 
b)      w ust.2 pkt 7 otrzymuje brzmienie:
 
    „7) rozliczanie podatku od towarów i usług (VAT) dla Miasta Opola oraz nadzór
          w zakresie realizowanych przez jednostki budżetowe/ miejskie jednostki
          organizacyjne i wydziały obowiązków związanych z VAT, a także
          współpraca z właściwym urzędem skarbowym.”;
 
6)      załącznik nr 3 otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
 
§ 2
 
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 października 2013 r.
 
 
z up. PREZYDENTA  MIASTA
Arkadiusz Wiśniewski
Z-ca Prezydenta Miasta
 

 

Nazwa dokumentu: zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Grzegorz Marcjasz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
Osoba, która odpowiada za treść: Grzegorz Marcjasz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2013-09-27 13:15:55
Data udostępnienia informacji: 2013-09-27 13:15:55
Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-27 13:27:04

Wersja do wydruku...

corner   corner