logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

     
   
 
   

 

URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 ds. sportu i organizacji pracy wydziału

 

 

Wymagania niezbędne

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe licencjat lub magisterskie z zakresu administracji lub politologii lub dziennikarstwa, lub zarządzania i marketingu lub prawa administracyjnego lub wychowania fizycznego

Kserokopia dyplomu lub świadectwa

f) staż pracy: co najmniej 1 rok na postawie umowy o pracę

Kserokopia świadectwa pracy  lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

2

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość Ustawy o samorządzie gminnym

Zapisy w CV lub liście motywacyjnym

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapisy w CV lub liście motywacyjnym

c) znajomość Statutu Miasta Opola

Zapisy w CV lub liście motywacyjnym

d) znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapisy w CV lub liście motywacyjnym

e) znajomość Ustawy prawo o stowarzyszeniach

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

f) komunikatywność, wysoka kultura osobista, lojalność, punktualność, dyspozycyjność,

dyskrecja, skrupulatność, odpowiedzialność, pracowitość, inwencja i zaangażowanie

Zapisy w CV lub liście motywacyjnym

g) - umiejętność właściwej organizacji czasu pracy,

- umiejętność obsługi programów komputerowych umożliwiających wykonywanie zadań na stanowisku pracy,

- umiejętność przygotowania analiz, raportów, ocen, uchwał, umów , listów i pism urzędowych,

- podstawowa znajomość prawa
w zakresie Ustawy o finansach publicznych,

- znajomość podstawowych zasad promocji sportu,

- umiejętność organizacji
i koordynacji wydarzeń sportowych i rekreacyjnych,

- aktywność w pozyskiwaniu środków zewnętrznych,
- umiejętność współpracy
z zespołem,

- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

Zapisy w CV lub liście motywacyjnym

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

   1. Współpraca z podmiotami działającymi w obszarze sportu i rekreacji.

  2. Organizacja i udział we wskazanych przez przełożonego imprezach i wydarzeniach sportowych  oraz rekreacyjnych.

3. Dokumentowanie i archiwizowanie materiałów związanych z prowadzeniem wszelkich spraw wydziału.

         4. Przygotowywanie planów finansowych oraz wniosków budżetowych i prowadzenie w wersji           elektronicznej ewidencji wydatków w zakresie sportu.

      5. Przygotowywanie analiz, opinii, ocen, umów, pism i uchwał w zakresie sportu.

      6. Prowadzenie bieżących spraw wydziału sportu.

      7. Przygotowywanie informacji o wydarzeniach sportowych i rekreacyjnych organizowanych na  terenie Opola i publikowanie ich na stronie internetowej miasta.

      8. Prowadzenie ewidencji wartościowo-ilościowej obiektów i wyposażenia będących na stanie

           wydziału w programie KSAT zgodnie z zarządzeniem prezydenta oraz archiwizacji.

      9. Pozyskiwanie środków zewnętrznych w tym realizacja projektów z udziałem środków UE

           i innych źródeł.

     10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

     11. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.

     12. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki Pracownika Urzędu

    Miasta.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca biurowa w pomieszczeniach biurowych Urzędu Miasta zlokalizowanych w Opolu przy ul. Żeromskiego 3. Praca siedząca przy komputerze stacjonarnym. Możliwa również praca w terenie podczas przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu Miasta Opola oraz przy realizacji zadań związanych ze współpracą Wydziału z innymi podmiotami.

5. W miesiącu grudniu 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu     przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,12 %.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;

  1. list motywacyjny;
  2. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
  3. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. sportu i organizacji pracy wydziału w terminie do dnia 6 lutego 2015 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.       

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nazwa dokumentu: Wydział Sportu
Skrócony opis: stanowisko ds. sportu i organizacji pracy wydziału
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Lisiński
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2015-01-27 15:24:39
Data udostępnienia informacji: 2015-01-27 15:24:39
Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-27 15:32:44

Wersja do wydruku...

corner   corner