logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Gimnazjum Nr 5
im. Aleksandra Kamińskiego
w Opolu

 

 

Informacja o jednostce:


 - nazwa szkoły: Publiczne Gimnazjum nr 5 im. Aleksandra Kamińskiego

  • - adres: 45-368 Opole, ul. Ozimska 48a
    - nr telefonu: 774231551, 774542135
    - fax: 774542135
    - e-mail: gim5opole@wp.pl
    - adres strony www: http://pg5opole.wodip.opole.pl
    - dyrektor: mgr Lucyna Dzikiewicz-Niski
    - wicedyrektor: mgr Anna Łada
    - główny księgowy: Maria Siedlaczek
    - inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:
     kierownik administracyjno-gospodarczy: Edward Sacchetti
    - podmiot udostępniający dane: Publiczne Gimnazjum nr 5 im. Aleksandra Kamińskiego
    - odpowiedzialność za treść: dyrektor szkoły: mgr Lucyna Dzikiewicz-Niski
     
    3. Majątek: 2.207 322,72 w tym:
    - Grupa 0 – grunty: 31 821,65
    - Grupa 1 – budynki: 2.011.240,51
    - Grupa 2 – obiekty inżynierii lądowej i wodne: 67 077,82
    4. Budżet
    Projekt na 2011: 2.929 700 w tym:
    - wynagrodzenia z pochodnymi: 2.542 400
    - świadczenia na rzecz osób fizycznych: 9.900
    - wydatki rzeczowe: 377.400
    5. Statut
    ·         Statut Publicznego Gimnazjum nr 5 im. Aleksandra Kamińskiego w Opolu wraz z załącznikami:
    - Wewnątrzszkolne Ocenianie
    - Szkolny Program Wychowawczy
    - Szkolny Program Profilaktyki
    - Szkolny Program Doradztwa Zawodowego
    6. Wykaz regulaminów:
    ·         Regulamin realizacji projektów edukacyjnych w PG5
    ·         Regulamin wycieczek i innych imprez
    ·         Regulamin Publicznego Gimnazjum nr 5 w Opolu
    ·         Regulamin przyznawania stypendium za wyniki w nauce
    ·         Regulamin korzystania z szatni szkolnej
    ·         Regulamin Rady Rodziców
    ·         Regulamin Rady Pedagogicznej
    ·         Regulamin sali gimnastycznej
    ·         Regulamin przyznawania nagród dyrektora szkoły
    ·         Regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
    ·         Regulamin przyznawania dodatku motywacyjnego
    ·         Regulamin wynagradzania
    ·         Regulamin kontroli wewnętrznej
    ·         Regulamin nauczyciela dyżurującego
    ·         Regulamin Samorządu Uczniowskiego
    ·         Regulamin pracy
    ·         Regulamin dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli
    8. Rejestry, ewidencje, archiwa
    ·         Księgi druków ścisłego zarachowania
    ·         Rejestr wydanych legitymacji szkolnych
    ·         Rejestr wydanych kart motorowerowych
    ·         Rejestr wydanych zaświadczeń
    ·         Rejestr pieczątek
    ·         Rejestr listów i znaczków pocztowych
    ·         Rejestr wydawanych biletów miesięcznych
    ·         Ewidencja dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu
    ·         Księga kontroli zewnętrznej
    ·         Rejestr zarządzeń dyrektora
    ·         Rejestr wypadków przy pracy
    ·         Rejestr legitymacji ubezpieczeniowych pracowników i dla członków rodziny
    ·         Rejestr urlopów dla poratowania zdrowia nauczycieli
    ·         Rejestr urlopów wychowawczych pracowników
    ·         Rejestr zwolnień lekarskich pracowników
    ·         Rejestr osób podlegających obowiązkowi służby wojskowej
    ·         Rejestr osób odchodzących na emeryturę
    ·         Rejestr zatrudnionych emerytów
    ·         Rejestr kar i nagan
    ·         Rejestr legitymacji zniżkowych
     
    Archiwa:
    W archiwum szkolnym przechowywane są dokumenty zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt. Archiwum podzielone jest na działy: pedagogiczny, księgowości, płace, kadrowy, sekretariat.
    9. Zamówienia publiczne
    Jednostka nie prowadzi obecnie postępowania o zamówienia publiczne.
    10. Kontrole

    Termin kontroli
    Instytucja kontrolująca
                         Cel kontroli
    05.05.2009
    Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
    Sprawdzenie warunków do utrzymania higieny osobistej w szkole.
    17.08.2009
    Urząd Miasta Opola Wydział Budżetu
    Wdrażanie Regulaminu Wynagradzania pracowników niepedagogicznych.
    30.09. – 09.10.2009
    Urząd Miasta Opola Wydział Budżetu
    Prawidłowość prowadzenia gospodarki finansowej. Przestrzeganie zasad prowadzenia rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    4,6,16-18.11.2009
    Kuratorium Oświaty w Opolu
    Pilotaż ewaluacji.
    11.03.2010
    Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
    Kontrola stanu sanitarno – higienicznego w szkole.
    13.07.2010
    Kuratorium Oświaty w Opolu
    Zgodność z przepisami prawa prowadzenia arkuszy ocen uczniów przez gimnazjum.
    02.09. – 07.09.2010
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Opolu
    Kontrola składek na ubezpieczenie społeczne, świadczeń z ubezpieczenia społecznego.

     
    11. Przyjmowanie i załatwianie spraw.
    ·         Miejsce przyjmowania interesantów:
    sekretariat, księgowość, kadry Publicznego Gimnazjum nr 5 w Opolu.
    ·         Sekretariat Publicznego Gimnazjum nr 5 w Opolu czynny jest:
    od poniedziałku do piątku w godz. od 730 - 1530
    ·         W jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw:
    Wszystkie sprawy załatwiane są na bieżąco wg kolejności zgłoszeń i stopnia pilności,
    - Pisma przychodzące i wychodzące rejestrowane są w księdze kancelaryjnej, zgodnie z jednolitym wykazem akt.
    - Pisma przychodzące są rejestrowane w księdze kancelaryjnej, dekretowane przez dyrektora gimnazjum i przekazywane do odpowiedniego działu (sekretariat, kadry, księgowość, wicedyrektor, nauczyciele).

Załączniki do pobrania: 2004-07-14 10:57:24 - Struktura organizacyjna PG 5 (28.00 kB)
2008-01-14 12:00:13 - Statut PG 5 (375.00 kB)

Nazwa dokumentu: PG Nr 5
Podmiot udostępniający: Publiczne Gimnazjum Nr 5 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Lucyna Dzikiewicz-Niski
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Lucyna Dzikiewicz-Niski
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 17:28:16
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 17:28:16
Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-12 08:52:28

Wersja do wydruku...

corner   corner