logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Gimnazjum Nr 3
im. Jana III Sobieskiego
 w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:

- nazwa szkoły:          Publiczne  Gimnazjum Nr 3 im. Jana III Sobieskiego 

- adres:                       45-856 Opole,  ul. Lelewela 9 

- nr telefonu:               (077) 4744189 

- fax:                           (077) 4744189 

- e-mail:                       sekretariat@g3.opole.pl                       

- adres strony www.        www.g3opole.pl  

- dyrektor:                    mgr  Małgorzata Ludwikowska

- główny księgowy:         Irena Rutowicz  

- inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je :

        kierownik administracyjno- gospodarczy    Ewa Działo 

- podmiot udostępniający dane:        Publiczne Gimnazjum Nr 3
                                                               im.Jana III  Sobieskiego w Opolu

- odpowiedzialny za treść :                mgr  Małgorzata Ludwikowska

 


 Majątek:

Publiczne Gimnazjum Nr 3 w Opolu dysponuje :

majątkiem trwałym o wartości 1.844.814,45 zł, w którego skład wchodzą :

  • grunty

  • budynki

  • budowle

  • maszyny

majątkiem trwałym w użytkowaniu o wartości 269.932,72 zł

oprogramowaniem o wartości 13.603,72 zł

zbiory biblioteczne o wartości 39.180,94 zł

 

 

Budżet:

Budżet Publicznego Gimnazjum Nr 3 w Opolu wynosi :

  • wydatki ogółem 2.067.600 zł

w tym

  • wynagrodzenia i pochodne 1.680.100 zł

  • pozostałe wydatki bieżące    389.900 zł


  

Wykaz regulaminów: 

L.p

Nazwa regulaminów , instrukcji

 

Miejsce ich udostępnienia

1.

Regulamin pracy

gabinet dyrektora  szkoły, kadry, pokój nauczycielski ,

2.

Regulamin kontroli wewnętrznej

gabinet dyrektora  szkoły, kadry,

3.

Regulamin Zakładowego Funduszu Socjalnego

gabinet dyrektora  szkoły, kadry, pokój nauczycielski, biblioteka

4.

Regulamin szczegółowego sposobu obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i za godziny doraźnych zastępstw

gabinet dyrektora  szkoły, kadry, 

5.

Regulamin specjalnego funduszu nagród

gabinet dyrektora  szkoły, kadry,

6.

Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami

gabinet dyrektora  szkoły, kadry,

7.

Regulamin Zakładowego Funduszu Zdrowotnego

gabinet dyrektora  szkoły, kadry,

8.

Regulaminy klas i pracowni

gabinet dyrektora szkoły, pracownie i klasy

9.

Regulamin sali gimnastycznej

gabinet dyrektora szkoły, sala gimnastyczna

10.

Regulamin szczegółowych warunków przyznawania dodatków za wysługę lat dla nauczycieli

gabinet dyrektora  szkoły, kadry,

12.

Regulamin Rady Pedagogicznej

gabinet dyrektora  szkoły, biblioteka

13.

Regulamin wycieczki

gabinet dyrektora  szkoły, biblioteka

14.

Wewnątrzszkolny system oceniania

gabinet dyrektora  szkoły, biblioteka

15.

Przedmiotowy system oceniania

gabinet dyrektora  szkoły, biblioteka

16.

Instrukcja kancelaryjna

gabinet dyrektora  szkoły, kadry, sekretariat

17.

Instrukcja organizacyjna

gabinet dyrektora  szkoły, kadry, sekretariat

28.

Instrukcja obiegu dokumentów

gabinet dyrektora  szkoły, kadry, sekretariat, księgowość

19.

Instrukcja wewnętrzna w sprawie zasad ewidencji i amortyzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia

gabinet dyrektora  szkoły, kadry, księgowość

20.

Instrukcja inwentaryzacyjna

gabinet dyrektora  szkoły, kadry, księgowość

21.

Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego

gabinet dyrektora  szkoły, kadry, biblioteka, portiernia

22.

Instrukcja sporządzania obiegu i kontroli dokumentów

gabinet dyrektora  szkoły, księgowość, kadry, portiernia, biblioteka

23.

 Ustalenia szczegółowe Zakładowego Planu Kont

gabinet dyrektora  szkoły, księgowość

24.

Zasady prowadzenia ewidencji analitycznej i jej powiązanie z kontami syntetycznymi

gabinet dyrektora  szkoły, księgowość

25.

Wykaz kont księgi głównej

gabinet dyrektora  szkoły, księgowość

26. Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze kadry
27. Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników PG-3 kadry

 

Rejestry, ewidencje, archiwa:


W Publicznym Gimnazjum nr 3 obowiązują następujące rejestry i ewidencje:

  • księga uczniów

  • księga ewidencji dzieci

  • rejestr druków ścisłego zarachowania

  • rejestr zakupionych znaczków pocztowych

  • rejestr korespondencji

  • rejestr przesyłek specjalnego rodzaju ( telegramy , faksy, listy polecone )

  • rejestr protokołów z wypadków uczniów

  • rejestr wypadków pracowników

  • rejestr chorób zawodowych

  • ewidencja czeków

  • ewidencja środków czystości

  • rejestr wniosków dot. awansu zawodowego nauczycieli

  • ewidencja programów komputerowych

  • rejestr osób zatrudnionych

  • ewidencja zwolnień lekarskich

  • książka kontroli

  • rejestr wydanych legitymacji szkolnych

  • rejestr zarządzeń dyrektora

  • rejestr uchwał samorządu gminnego


W archiwum zakładowym przechowuje się :

  • akta osobowe pracowników zwolnionych

  • dokumentację pedagogiczną ( dzienniki lekcyjne , arkusze ocen, protokoły rad pedagogicznych)

  • bieżącą dokumentację wytworzoną w czasie działalności szkoły

  • dokumentację księgową

  • dokumentację techniczną budynku szkoły

 

 

 

Zamówienia publiczne i nabór na wolne miejsca pracy:


www.bip.um.opole.pl - Przetargi

www.bip.um.opole.pl  - Ogłoszenia o wolnych etatach w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych 

 

 

 

 

Kontrole: 

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

20.01.2005

Opolskie Kuratorium Oświaty

Badanie bieżące

-Wykorzystanie wyników  egz. gimnazjalnego

-Nadzór pedagogiczny

03.03.2005

Urząd Miasta Opola

Kontrola obiektu

19.04.2005

Zakład Usług Technicznych ?TERMA?

Sprawdzenie szczelności instalacji gazowej

09.05.2005

Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne sprzętu pożarniczego i Ochronnego ?SUPON?

Przegląd techniczny i remont sprzętu przeciwpożarowego.

Pomiar ciśnienia w hydrantach

11.10.2005

Państwowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola sanitarna obiektu

4.11.2005

Urząd Miasta Opola

Kontrola 

-Zakładowego Planu Kont

-Instrukcji inwentaryzacyjnej

-Instrukcji obiegu i kontroli dowodów księgowych

- Realizacja zadań wynikających z rozporządzenia  Ministra Finansów z dnia 24.06.2005

21.04.2006 Zakład Usług Technicznych "TERMA" Sprawdzenie szczelności instalacji gazowej
09.06.2006 Jan Świerczyński
Mistrz kominiarski
Przegląd przewodów kominowych
21.08.2006 Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Kontrola utrzymania obiektu buudowlanego
15.11.2006 ZUS Opole Kontrola zasadności wypłaty zasiłków
27.11.2006 Państwowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Opolu Pomiar oświetlenia w klasach lekcyjnych oraz pomiar temperatury powietrza
15.12.2006 Państwowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Opolu Kontrola sanitarna obiektu

 Wszystkie protokoły z przeprowadzonych kontroli dostępne są u kierownika administracyjno-ekonomicznego szkoły.

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:


Dyrektor Publicznego Gimnazjum nr 3 przyjmuje interesantów w swoim gabinecie w czwartek 1500 - 1630 i piątek 1200 -1400.

Korespondencję przyjmuje sekretarka szkoły, rejestrując ją ilościowo w dzienniku korespondencji . Przesyłki specjalnego rodzaju ( telegramy, farsy, pisma procesowe, paczki,listy polecone, ekspresowe, przesyłki wartościowe) wpisywane są do rejestru przesyłek specjalnego rodzaju.

Sekretarka szkoły otwiera wszystkie przesyłki z wyjątkiem:

  1. adresowanych imiennie , które przekazuje adresatom

  2. stanowiących tajemnicę służbową, które przekazuje dyrektorowi i adresatom

  3. wartościowych , które przekazuje właściwej osobie za pokwitowaniem

Jeżeli po otwarciu koperty nie oznaczonej na zewnątrz napisem ?poufne? okaże się , że zawiera wiadomości stanowiące tajemnice służbową, bezzwłocznie przekazuje ją w zamkniętej kopercie właściwej do jej odbioru osobie- z adnotacją o przyczynie otwarcia koperty.

Po otwarciu koperty sprawdza czy nie zawiera ona pisma mylnie skierowanego oraz czy dołączone są wymienione w piśmie załączniki

Koperty z nienaruszonym znaczkiem pocztowym (stemplem pocztowym) dołącza tylko do pism:

  1. poufnych, wartościowych, poleconych, ekspresowych , za dowodem doręczenia

  1. dla których istotna jest data nadania np. skargi, odwołania itp.

  2. w których brak nadawcy lub daty pisma

  3. mylnie skierowanych

  4. załączników skierowanych bez pisma przewodniego

  5. w razie niezgodności zapisów na kopercie z ich zawartością

Potwierdzenie otrzymania pisma sekretariat wydaje na żądanie składającego pismo. Na każdej wpływającej korespondencji umieszcza się w górnym lewym rogu pierwszej strony (na korespondencji przekazywanej bez otwierania- na przedniej stronie koperty) pieczątkę wpływu określającą datę otrzymania.

Po wykonaniu w/w czynności sekretariat segreguje wpływającą korespondencję według jej treści i przekazuje dyrektorowi .

Korespondencję przejrzaną i zwróconą przez dyrektora , sekretarka dzieli zgodnie z dyspozycjami i przekazuje właściwym pracownikom.

W Publicznym Gimnazjum nr 3 obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.

Wykaz akt stanowi jednolitą , rzeczową , niezależną od struktury organizacyjnej klasyfikację akt powstających w toku działalności szkoły oraz zawiera klasyfikację archiwalną.

Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie. W przypadku załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy, są odnotowane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę.

Przy pisemnym załatwieniu sprawy stosuje się następujące formy:

  1. odręczną

  2. korespondencyjną

Przy sporządzaniu kopii pisma lub dokumentu umieszcza się pod tekstem z lewej strony klauzulę – "Stwierdzam zgodność z oryginałem" , a także datę, podpis i stanowisko służbowe osoby stwierdzającej zgodność treści.

Pracownicy załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem bez łączenia jej z inną sprawą nie mającą z nią bezpośredniego związku. Pismo załatwiające sprawę zawiera:

  1. nagłówek – druk lub podłużną pieczeń nagłówkową

  2. znak sprawy

  3. powołanie się na znak i datę pisma , którego odpowiedź dotyczy

  4. datę podpisania pisma przez osobę upoważnioną

  5. określenie odbiorcy

  6. treść pisma

  7. podpis ( imię nazwisko oraz stanowisko służbowe)

  8. terminu i fakt ten odnotowuje w aktach sprawy

  9. ewentualne wskazówki dla sekretariatu

Jeżeli załatwienie sprawy w określonym terminie nie jest możliwe odwołuje się do przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.


Załączniki do pobrania: 2004-07-14 09:29:22 - Struktura organizacyjna szkoły (28.50 kB)
2004-07-14 09:31:50 - Statut szkoły (36.85 kB)
2004-07-14 09:33:47 - Regulamin Pracy (29.43 kB)
2004-07-14 09:41:40 - Regulamin Wynagradzania (48.13 kB)

Nazwa dokumentu: Publiczne Gimnazjum Nr 3 w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczne Gimnazjum Nr 3 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Małgorzata Ludwikowska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Małgorzata Ludwikowska
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 17:21:22
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 17:21:22
Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-02 13:42:25

Wersja do wydruku...

corner   corner