URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. współpracy zagranicznej w Biurze Współpracy Zagranicznej
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie/ kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
Kserokopia dowodu osobistego lub paszportu
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe magisterskie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy min. 2 lata
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) biegła znajomość języka angielskiego
|
Kserokopia dokumentu respektowanego na podstawie ogólnie przyjętych zasad, potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) Znajomość dodatkowego języka obcego (języka francuskiego, włoskiego lub innego)
|
Zapis w liście motywacyjnym/CV
|
b) Umiejętność organizacji spotkań grup zagranicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym/CV
|
c) Umiejętność przygotowania programów pobytu grup zagranicznych w Polsce
|
Zapis w liście motywacyjnym/CV
|
d) Umiejętność biegłego tłumaczenia symultanicznego i konsekutywnego
|
Zapis w liście motywacyjnym/CV
|
e) Samodzielność i dyspozycyjność.
Dokładność i systematyczność.
Zdolność analitycznego myślenia.
Zdolności organizacyjne
|
Zapis w liście motywacyjnym/CV
|
f) Umiejętność komunikacji interpersonalnej
|
Zapis w liście motywacyjnym/CV
|
g) Umiejętność obsługi komputera, pakiet office
|
Zapis w liście motywacyjnym/CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Zaznajomienie się z mającymi zastosowanie przepisami prawa i regulaminami oraz stałe śledzenie ich zmian,
b) Aktywne uczestnictwo w szkoleniach,
c) Prowadzenie księgi kancelaryjnej,
d) Opracowywanie i realizacja rocznych planów pracy,
e) Opracowywanie sprawozdań rocznych z wykonanej pracy,
f) Realizacja obowiązujących umów międzynarodowych,
g) Składanie wniosków dotyczących usprawnienia organizacji stanowiska pracy,
h) Rejestrowanie i kompletowanie akt zgodnie z rzeczowym ich wykazem oraz instrukcją
kancelaryjną,
i) Prowadzenie zbioru wycinków prasowych o realizowanej współpracy i prowadzenie kroniki w
tym zakresie,
j) Przekład pism z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
k) Tłumaczenie ustne rozmów podczas wizyt delegacji zagranicznych oraz obcojęzycznych
interesantów Urzędu Miasta,
l) Podejmowanie działań związanych z realizacją zawartych umów międzynarodowych,
m) Opracowywanie programów pobytu delegacji zagranicznych,
n) Przygotowywanie organizacyjne wyjazdów zagranicznych pracowników Urzędu Miasta,
o) Sporządzanie protokołów i sprawozdań z pobytu delegacji zagranicznych,
p) Inicjowanie nowych form współpracy międzynarodowej,
r) Zaznajomienie się z programami agend ONZ, w tym UNESCO, ILO oraz UNIDO,
s) Współpraca z innymi wydziałami Urzędu w zakresie zleconym przez zwierzchnika,
t) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz na piątym poziomie (brak dostępu do windy), samodzielna, w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera.
5. W miesiącu kwietniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,02 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
- dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. współpracy zagranicznej w terminie do dnia 23 maja 2014 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
* W przypadku osób niepełnosprawnych