logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

stanowisko do spraw archiwum

(nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)wykształcenie – wyższe magisterskie

Kserokopia dyplomu

f) staż pracy – 1 rok

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

g) bardzo dobra znajomość języka niemieckiego

Certyfikat lub dyplom ukończenia studiów wyższych                      w zakresie języków obcych

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) znajomość ustawy – Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy        - Kodeks rodzinny i opiekuńczy, znajomość Statutu Miasta Opola i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu

zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel)

zapis w liście motywacyjnym lub CV

c)  posiadanie cech osobowych               i predyspozycji jak np. pracowitość,  dyspozycyjność, odpowiedzialność,    sumienność, samodzielność,  inicjatywność,  zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura     osobista, umiejętność pracy w zespole.             

zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

       1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.

       2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu

           Miasta Opola.

3. Stałe podnoszenie kwalifikacji realizowane poprzez aktywny udział w szkoleniach.

4. Utrzymywanie w aktualnym stanie zasobów archiwalnych.

5. Profilaktyka akt stanu cywilnego i akt zbiorowych.

6. Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego.

       7. Prowadzenie ewidencji i rejestracja w aktach stanu cywilnego przypisków (krajowych) 

           przychodzących z innych urzędów stanu  cywilnego.

       8. Załatwianie korespondencji krajowej.

       9. Potwierdzanie danych zawartych we wnioskach o wymianę dowodu osobistego na podstawie

           ksiąg stanu cywilnego.

     10. Przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego, wzmianek marginesowych,

           decyzji, postanowień, protokołów, zaświadczeń, pism oraz wszystkich innych dokumentów

           niezbędnych do wykonywania przypisanych prawem czynności Kierownika.

     11. Podpisywanie z upoważnienia Kierownika odpisów skróconych i zupełnych wydawanych          

    z ksiąg stanu cywilnego, karty zgonu, przypisków, zawiadomień oraz potwierdzanie wniosków

    dowodowych.

     12. Obsługa uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego i wręczaniem Medali Za

           Długoletnie Pożycie Małżeńskie.

     13. Współpraca z innymi wydziałami i komórkami równorzędnymi w zakresie realizacji bieżących

             zadań Urzędu.

     14. Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.

     15. Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.                                                                                                                    

4. Warunki pracy na stanowisku:

     praca w budynku Urzędu Miasta Opola  Rynek-Ratusz w pełnym wymiarze czasu pracy, na

     stanowisku biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, z obsługą komputera i innych urządzeń

     biurowych, samodzielna, lekka, siedząca.

5. W miesiącu maju wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów                  

     o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł

     2 %.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29   sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem.

  1. list motywacyjny 
  2. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Op
  3. dokument potwierdzający niepełnosprawność *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw archiwum w terminie do dnia   31 lipca 2014 r.   , decyduje data faktycznego wpływu do Urzęd 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

     

Nazwa dokumentu: Urząd Stanu Cywilnego
Skrócony opis: stanowisko do spraw archiwum
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Zakrzewska Stemplewska
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2014-04-15 14:02:59
Data udostępnienia informacji: 2014-04-15 14:02:59
Data ostatniej aktualizacji: 2014-07-10 11:53:42

Wersja do wydruku...

corner   corner