logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. dokumentacji technicznej

 w Wydziale Inwestycji Miejskich

(nazwa stanowiska pracy)

1.

Wymagania niezbędne 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie:  wyższe techniczne

Kserokopia dyplomu

f) staż pracy - 10 lat - praca w wykonawstwie, w biurach projektów, w biurach inżyniera kontraktu lub w urzędzie i jednostkach samorządowych

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

g) uprawnienie budowlane (bez ograniczeń) do kierowania i nadzorowania robót w  specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych

Kserokopia dokumentu respektowanego na podstawie ogólnie przyjętych zasad, potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)  Znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i rozliczaniem inwestycji, ogólna znajomość ustawy Prawo Zamówień  Publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, dobra znajomość Ustawy Prawo Budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych

- zaświadczenia, certyfikaty, zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

b) Znajomość zasad kosztorysowania,

umiejętność sporządzania wyceny inwestorskiej prac projektowych

- zaświadczenia, certyfikaty, zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

c)  Posługiwanie się sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi, wykorzystanie do   pracy programów Word, Excel, Integra, GIS, poczty elektronicznej

- zaświadczenia, certyfikaty, zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

d) staż pracy - 5 lat - praca w urzędzie lub w jednostkach samorządowych

- zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

e) Samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, pracowitość, punktualność, konsekwencja w działaniu, komunikatywność i uczciwość  

- zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

h) prawo jazdy kat B

- zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etycznego Urzędu Miasta Opola
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: archiwalną i kancelaryjną,
  4. Składanie wniosków w zakresie usprawnienia organizacji pracy na własnym stanowisku i w Referacie,
  5. Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji tematycznej zgodnie z rzeczowym wykazem akt  Wydziału,
  6. Przygotowanie ramowych założeń inwestycyjnych,
  7. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków w zakresie potrzeb dokumentacyjnych składanych przez wydziały zgodnie z zarządzeniem Prezydenta,
  8. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem dokumentacji technicznych inwestycji i remontów ujętych w planie budżetu Miasta realizowanych w oparciu o wnioski składane przez wydziały Urzędu Miasta wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i zezwoleniami wymaganymi przez przepisy polskiego prawa oraz programów, prac studialnych, koncepcji, analiz, ekspertyz i opinii dla inwestycji,
  9. Przyjmowanie i weryfikacja dokumentacji technicznych realizowanych przez Referat,
  10. Przygotowanie wniosków i dokumentacji przetargowej dla Referatu Zamówień Publicznych na przydzielone zadania inwestycyjne i remontowe,
  11. Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych powołanych na wniosek Referatu,
  12. Monitorowanie rzeczowej realizacji projektów nadzorowanych przez Referat,
  13. Udział w naradach koordynacyjnych w toku przygotowania wybranych projektów i opracowań,
  14. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót instalacyjnych  realizowanych przez WIM oraz na zadaniach zleconych Wydziałowi Inwestycji Miejskich przez inne wydziały,  jak również jednostki budżetowe podległe UM Opole,
  15. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót instalacyjnych na zadaniach z udziałem środków ludności,
  16. Udział w Radach budowy i komisjach odbiorowych na przydzielonych zadaniach,
  17. Rozliczanie rzeczowo – finansowe przydzielonych zadań inwestycyjnych  i remontowych wraz z przekazaniem protokołów przekazania – przyjęcia środków trwałych (PT, OT),
  18. Współudział w sporządzaniu sprawozdań z realizacji zadań, przygotowanie materiałów i analiz oraz informacji okresowych (półrocznych i rocznych) dotyczących wykonania planu budżetu w zakresie rzeczowo – finansowym realizowanym przez Referat,
  19. Prowadzenie wszystkich spraw związanych z gwarancją i rękojmią zlecanych dokumentacji,
  20. Współpraca z wydziałami merytorycznymi, organizacjami, osobami prawnymi i osobami fizycznymi w zakresie potrzeb i realizacji dokumentacji prowadzonej przez Referat,
  21. Planowanie oraz sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu miasta w zakresie przydzielonych obowiązków oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
  22. Nadzór i kontrola prawidłowego stosowania procedur formalno-prawnych wynikających  z przepisów Ustawy Prawo Budowlane i przepisów związanych oraz przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych,  
  23. Współudział w opracowywaniu rocznych planów inwestycyjnych i remontowych,
  24. Współudział w opracowywaniu wieloletnich planów finansowych,
  25. Udział w pracach Zespołu ds. Uzgodnień Dokumentacji Technicznych,
  26. Dbanie o należyte stosunki interpersonalne ze współpracownikami,
  27. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

4.  Warunki pracy na stanowisku:

Praca z przewagą wysiłku umysłowego w pełnym wymiarze czasu pracy, wymagająca również wyjazdu w teren na nadzorowane roboty na budowach, przebywania na wysokości , samodzielna, w obiekcie Urzędu Miasta Opola przy Pl. Wolności 7-8 obiekt wyposażony w windę

5. W miesiącu lutym 2014r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,02 %.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)   dokumenty wymienione powyżej

b)   życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
  3. dokument potwierdzający niepełnosprawność *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III  półpiętro z dopiskiem: Dot. naboru na stanowisko ds. dokumentacji technicznej w terminie do dnia 10 kwietnia 2014 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

                             Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

Nazwa dokumentu: Wydział Inwestycji Miejskich
Skrócony opis: stanowisko ds. dokumentacji technicznej
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Aleksander Cyganiuk
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2014-03-31 14:47:23
Data udostępnienia informacji: 2014-03-31 14:47:23
Data ostatniej aktualizacji: 2014-03-31 14:50:52

Wersja do wydruku...

corner   corner