|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
informatyk ds. obsługi kancelaryjno-biurowej .................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
- obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
- nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
- wykształcenie: wyższe
|
Kserokopia dyplomu
|
- staż pracy:
co najmniej rok stażu pracy w jednostce samorządu terytorialnego
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
- Umiejętności merytoryczne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość zasad postępowania administracyjnego, w szczególności w części dotyczącej obiegu dokumentów i dokonywania czynności administracyjnych,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów i platformy elektronicznych usług publicznych (np.: ePUAP, PEUP).
- znajomość obsługi oprogramowania biurowego (arkusz kalkulacyjny, edytor teksu, poczta elektroniczna), oraz oprogramowania do obróbki grafiki rastrowej i wektorowej (obróbka zdjęć i filmów, tworzenie diagramów, prezentacji multimedialnej),
- znajomość budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego,
- znajomość obsługi sprzętu biurowego.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
-
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
- Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym
- Umiejętności merytoryczne:
- znajomość podstawowych technik redagowania aktów prawnych oraz narzędzi informatycznych wspomagających ich tworzenie
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
- Umiejętności behawioralne:
- zdolność szybkiego i trafnego rozwiązywania problemów
- sumienność
- kreatywność
- umiejętność utożsamiania się z celami zespołu
- umiejętność współpracy w grupie,
- komunikatywność
- samodzielność
- dyspozycyjność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi obowiązkami.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola oraz Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
- Kompletowanie i przekazywanie akt całego Wydziału do archiwum zakładowego, zgodnie
z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
- Prowadzenie rejestru spraw prowadzonych przez Wydział, zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
- Prowadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji Wydziału, zgodnie z podziałem obowiązków w tym zakresie określonym w Zarządzeniu Wewnętrznym Naczelnika Wydziału.
- Ekspedycja i odbiór korespondencji wydziałowej.
- Przekazywanie Naczelnikowi do zapoznania i dekretacji przychodzącej korespondencji oraz jej dystrybucja zgodnie z dekretacją.
- Obsługa kancelaryjno – biurowa pracowników Wydziału, w tym zapewnienie wyposażenia
w materiały biurowe, prowadzenie biblioteki literatury fachowej, dostarczanie i dystrybucja prasy.
- Prowadzenie księgi inwentarzowej wyposażenia Wydziału, w tym bieżące dokonywanie wpisów odzwierciedlających wszystkie zmiany stanu wyposażenia.
- Prowadzenie dokumentacji z zakresu kontroli wewnętrznych i zewnętrznych, w tym ewidencji prowadzonych czynności.
- Prowadzenie centralnych rejestrów umów, zamówień, zleceń, faktur itp. prowadzonych przez Wydział.
- Wystawianie faktur VAT.
- Prowadzenie obsługi urzędu w zakresie dostaw na materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i drobnego sprzętu komputerowego.
- Obsługa pracowników Urzędu Miasta Opola w zakresie rozwiązywania drobnych problemów sprzętowych i programowych.
- Aktualizacja wybranych części serwisów WWW prowadzonych przez wydział.
- Wykonywanie niezbędnych zestawień i analiz na potrzeby wydziału.
- Obsługa wyborów oraz innych zdarzeń o charakterze incydentalnym.
- Szkolenia wewnętrzne w ramach użytkowanych systemów informatycznych.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
- Właściwe wykonywanie poleceń służbowych oraz dobra współpraca z pracownikami Wydziału oraz Urzędu.
- Dbałość o używany sprzęt komputerowy ze szczególnym uwzględnieniem czystości i stanu technicznego.
- Warunki pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta Opola niedostosowany do poruszania się wózkiem inwalidzkim – brak podjazdów, windy i niedostosowane toalety.
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy w równoważnym systemie czasu pracy,
- praca biurowa wymagająca dużego intelektualnego zaangażowania, o dużym stopniu odpowiedzialności,
- praca przy komputerze i w terenie, wymagające mobilności i gotowości do wyjazdów służbowych.
- W miesiącu listopadzie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,02% .
- Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej
- życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem.
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
- dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424,III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko informatyk ds. obsługi kancelaryjno-biurowej w terminie do dnia 23 grudnia 2013 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Nazwa dokumentu: | Wydział Informatyki | Skrócony opis: | informatyk ds. obsługi kancelaryjno-biurowej | Osoba, która wytworzyła informację: | Katarzyna Flis-Baranek | Osoba, która odpowiada za treść: | Jarosław Starszak | Osoba, która wprowadzała dane: | Katarzyna Flis-Baranek | Data wytworzenia informacji: | 2013-12-13 12:07:16 | Data udostępnienia informacji: | 2013-12-13 12:07:16 | Data ostatniej aktualizacji: | 2013-12-13 12:27:07 |
Wersja do wydruku...
|