logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


INFORMACJA
 
 
 
DOTYCZĄCA OGŁOSZENIA O NABÓR NA WOLNE  STANOWISKO
ds. ewidencji księgowej zasobu komunalnego w Wydziale Finansowo-Księgowym Urzędu Miasta Opola
 
 
    W związku z nieprawidłową treścią ogłoszenia  opublikowanego na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Opola i w Biuletynie Informacji Publicznej zamieszcza się nowe ogłoszenie o naborze na ww.  wolne stanowisko i ustala się nowy termin składania aplikacji do dnia 17 grudnia 2012  r.  zgodnie z treścią   poniższego ogłoszenia .
Osoby, które złożyły aplikacje na poprzednie ogłoszenie o naborze, proszone są  o złożenie ponownych aplikacji z uwzględnieniem zmian w ogłoszeniu.
  
Sekretarz Miasta
Donata Gajewska
           
 
Opole, dnia 07 grudnia 2012  r.

  

URZĄD MIASTA OPOLA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 
ds. ewidencji księgowej zasobu komunalnego
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 

 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
f) staż pracy: 2 lata w księgowości
 
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 
 
 

 

 
2.
 

 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym oraz znajomość Statutu Urzędu Miasta,
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
b) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel)
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
c) predyspozycje:
samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej,
systematyczność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność
Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych w postaci ewidencji analityczno-syntetycznej (dzienników, zestawień obrotów i sald) zasobu komunalnego w informatycznym systemie finansowo-księgowym, zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową,
2. Sprawdzanie pod względem rachunkowym, dokumentów księgowych (faktur, rachunków, not) wpływających od dostawców mediów i usług oraz wspólnot mieszkaniowych.
3. Dekretowanie dowodów księgowych i ich ujęcie w ewidencji księgowej,
4. Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów, wydatków, przychodów i kosztów zasobu komunalnego,
5. Wprowadzanie do ewidencji księgowej not i rachunków otrzymanych ze wspólnot mieszkaniowych, oraz zbiorczych dowodów księgowych dotyczących zaliczek na pokrycie kosztów udziału miasta we wspólnotach mieszkaniowych,
6. Przygotowanie poleceń przelewu środków pieniężnych w celu regulowania zobowiązań miasta Opola na podstawie otrzymanych od dostawców faktur zakupu, not i rachunków otrzymanych ze wspólnot mieszkaniowych, zbiorczych dowodów księgowych oraz zatwierdzonych pod względem merytorycznym innych dyspozycji.
7. Wprowadzanie do rejestru zakupu VAT otrzymanych faktur zakupu i ujęcie ich w ewidencji księgowej według miejsca powstania kosztu,
8. Wprowadzanie wyciągów bankowych,
9. Sprawdzenie i ujęcie w ewidencji księgowej raportów kasowych,
10. Dokonywanie kontroli zgodności operacji finansowych z zakresie gospodarki komunalnej z planem finansowym miasta Opola,
11. Współpracowanie w zakresie realizowanych zadań z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta Opola oraz jednostkami zewnętrznymi,
12. Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt
13. Znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami
14. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola,
15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
 
4. Warunki pracy na stanowisku:
 
O warunkach pracy na danym stanowisku – praca w budynku Urzędu Miasta Opola
przy ul. Ozimskiej19, IX piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
 
5. W miesiącu październiku 2012r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,93 %.
 
 
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
 
e)      dokument potwierdzający niepełnosprawność *
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej zasobu komunalnego w terminie do dnia 17 grudnia 2012r.  decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
           

Nazwa dokumentu: Wydział Finansowo-Księgowy
Skrócony opis: ds. ewidencji księgowej zasobu komunalnego
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Plewka
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2012-12-07 12:37:24
Data udostępnienia informacji: 2012-12-07 12:37:24
Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-07 12:52:45

Wersja do wydruku...

corner   corner