logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
 
Stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej
w Referacie Techniczno-Remontowym
w Wydziale Zarządzania Zasobem Komunalnym
 
 
 
1.
 

 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie średnie lub wyższe
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
f) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
Kserokopia uprawnień
g) staż pracy minimum 2 lata
 
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

2.

 
 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) bardzo dobra znajomość przepisów
z zakresu prawa budowlanego
zapis w liście motywacyjnym lub CV
b) bardzo dobra znajomość ustawy
o własności lokali
zapis w liście motywacyjnym lub CV
c) bardzo dobra znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
zapis w liście motywacyjnym lub CV
d) znajomość kodeksu cywilnego
zapis w liście motywacyjnym lub CV
e) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
zapis w liście motywacyjnym lub CV
f) znajomość przepisów KPA
zapis w liście motywacyjnym lub CV
g) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Office
zapis w liście motywacyjnym lub CV
h) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej
zapis w liście motywacyjnym lub CV
i) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji,
zapis w liście motywacyjnym lub CV
 
j) licencja zarządcy nieruchomości
kserokopia licencji

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 1.      planowanie remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność miasta Opola w rejonie I, II i III,
2.      przedkładanie do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta planów remontów i konserwacji budynków i lokali stanowiących własność miasta Opola oraz infrastruktury terenów zewnętrznych,
3.      sporządzanie planów rozbiórek budynków, bądź wyłączenia z użytkowania budynków
z uwagi na zły stan techniczny,
4.      nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach remontów i konserwacji w lokalach gminnych oraz budynkach stanowiących własność i współwłasność miasta Opola,
5.      załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących stanu technicznego zasobów miasta Opola,
6.      przygotowywanie stanowiska miasta Opola w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada udziały,
7.      reprezentowanie miasta Opola na zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych z jego udziałem,
8.      opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań realizowanych ze środków budżetu miasta Opola, opracowywanie wieloletnich programów technicznego utrzymania zasobów miasta Opola,
9.      przygotowywanie dokumentacji technicznej do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych oraz rozbiórek,
10. przygotowywanie dokumentacji przetargowej na zadania inwestycyjne i remontowe,
11. nadzorowanie realizacji zadań inwestycyjnych,
12. sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych realizowanych przez wydział,
13. udział w komisjach odbiorowych związanych z realizowanymi zadaniami.
14. sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji remontów, zadań inwestycyjnych w zasobie komunalnym,
15. prowadzenie spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych robót budowlanych,
16. rozliczenie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań inwestycyjnych i remontowych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
17. uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
18. rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
19. kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
20. kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
21. współdziałanie w zakresie wykonywanych czynności z innymi pracownikami Wydziału, innymi Wydziałami, organami administracji rządowej i samorządowej.
22. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
 
 
4. Warunki pracy na stanowisku:
 
O warunkach pracy na danym stanowisku – praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul.Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca oraz wymagająca chodzenia i wyjazdów w teren, wymagająca przebywania na wysokościach, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
 
 
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola:
 
W miesiącu czerwcu 2012r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,94%.
 
 
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia   29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (Dz.U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola,
 
e)      dokument potwierdzający niepełnosprawność  (w przypadku osób niepełnosprawnych)
 
  
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej w Referacie Techniczno-Remontowym w Wydziale Zarządzania Zasobem Komunalnymw terminie do dnia 30 lipca 2012 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

Nazwa dokumentu: Wydział Zarządzania Zasobem Komunalnym
Skrócony opis: stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Twarduś
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2012-07-19 12:30:18
Data udostępnienia informacji: 2012-07-19 12:30:18
Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-19 12:40:45

Wersja do wydruku...

corner   corner