logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
STANOWISKO DO OBSŁUGI PRZEWODNICZĄCEGO I WICEPRZEWODNICZĄCYCH RADY MIASTA OPOLA
 (nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe
Kserokopia dyplomu ukończenia studiów
f) staż pracy
 
                    
 -

 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, pakiet MS Excel, narzędzia internetowe).
 Zapis w liście motywacyjnym lub CV
b) duża kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dyspozycyjność, operatywność.
 Jak wyżej
c) wiedza zakresu ustawy o samorządzie gminnym, znajomość i umiejętność stosowania Kpa w praktyce, znajomość Statutu Miasta Opola
 Jak wyżej
d) znajomość języka obcego – preferowany niemiecki
 Jak wyżej

 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.    Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną i archiwalną.
2.     Koordynowanie prac związanych z przekazywaniem wszystkich akt Biura Rady do archiwum zakładowego.
3.     Współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie zadań realizowanych przez Biuro Rady Miasta a w szczególności ze stanowiskiem do spraw przepisów gminnych:
1)   sprawdzanie zgodności zapisów uchwały z projektem uchwały,
2)    umieszczanie w BIP informacji o Radzie Miasta Opola.
4.    Kompleksowa obsługa przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miasta i ich gości.
5.     Prowadzenie kancelarii Biura Rady Miasta, a w szczególności: dziennika korespondencji, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestru rozmów telefonicznych, teczki zaproszeń kierowanych do przewodniczącego Rady i wiceprzewodniczących.
6.     Koordynowanie wykonania przez Biuro Rady Miasta inicjowanych przez Radę Miasta lub jej przewodniczącego obchodów świąt i rocznic oraz uroczystych sesji Rady Miasta.
7.      Sporządzanie cotygodniowych planów dyżurów radnych i funkcyjnych Rady Miasta, umieszczanie informacji w tym zakresie na stronie internetowej Urzędu oraz prowadzenie aż do merytorycznego ostatecznego zakończenia spraw zgłaszanych podczas tych dyżurów.
8.      Organizowanie planu udziału w zebraniach, na które przewodniczący Rady Miasta będzie zapraszany bądź organizowanie zastępstwa przewodniczącego.
9.      Organizowanie pocztu sztandarowego i obsługa występowania sztandaru miasta.
10.   Współorganizowanie wraz z właściwymi służbami Urzędu Miasta Opola pobytu w Opolu krajowych i zagranicznych gości Rady Miasta i przewodniczącego Rady Miasta.
11.    Posiadanie na bieżąco aktualizowanego wykazu VIP-ów z terenu miasta i województwa opolskiego.
12.    Przepisywanie na komputerze wszelkich pism i dokumentów przewodniczącego
i wiceprzewodniczących Rady Miasta.
13.    Prowadzenie spraw związanych z podróżami służbowymi (w tym zagranicznymi) wszystkich radnych.
14.    Dokumentowanie kontaktów przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miasta
z dziennikarzami, towarzyszenie przewodniczącemu Rady Miasta podczas spotkań, narad
i uroczystości, sporządzanie notatek i sprawozdań zgodnie z dyspozycją przewodniczącego Rady Miasta.
15.    Dokonywanie zakupów realizowanych wg dyspozycji przewodniczącego Rady dla potrzeb reprezentacyjnych Rady Miasta Opola.
16.   Umieszczanie informacji o Radzie Miasta przeznaczonych do publikacji na miejskiej stronie internetowej.
17.    Umieszczanie projektów uchwał, uchwał i innych dokumentów na miejskiej stronie internetowej.
18.    Obsługa administracyjno-techniczna Młodzieżowej Rady Miasta Opola.
19.    Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
 
 
4.   Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola Rynek-Ratusz w pełnym wymiarze czasu pracy,
z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku
( obsługa monitora komputera).
 
 5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola:
 
W miesiącu marcu 2012r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,7%.
 
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem,
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
                e) dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko obsługi przewodniczącego
i wiceprzewodniczącego
w terminie do dnia
02 lipca 2012 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

Nazwa dokumentu: Biuro Rady Miasta
Skrócony opis: stanowisko do obsługi przewodniczącego i wiceprzewodniczacych Rady Miasta Opola
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Statkiewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2012-06-22 10:24:46
Data udostępnienia informacji: 2012-06-22 10:24:46
Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-22 10:31:45

Wersja do wydruku...

corner   corner