tel. / fax 774556386
Majątek
środki trwałe 112034,31
pozostałe wyposażenie 75518,40
Budżet - wg stanu na 31.12.2012
płace i pochodne 465080,97
odpis na ZFSS 21000,00
Wydzielony rachunek dochodów własnych, o którym mowa w art. 223 ust.1 ustawy o finansach publicznych 121314,97
Plan na 2013
Wynagrodzenia i pochodne 449870,00
Odpis na ZFSS 20600,00
Pozostałe 642,00
Wydzielony rachunek dochodów własnych, o którym mowa w art. 223 ust.1 ustawy o finansach publicznych
Dochody 173300,00
Wydatki 173300,00
Środki trwałe 109033,31
Pozostałe wyposażenie 97248,73
Wartości niematerialne i prawne 9600,68
Wykaz regulaminów:
1. Regulamin pracy;
2. Regulamin organizacyjny;
3. Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym Nr 30 w Opolu;
4. Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników PP30;
5. Regulamin naboru na wolne stanowiska administracji, w tym na stanowiska kierownicze;
6. Regulamin Zakładowego Funduszu Zdrowotnego;
7. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
8. Regulamin Rady Pedagogicznej;
9. Regulamin Rady Rodziców;
10. Dokumentacja przyjętych zasad rachunkowości i obiegu dokumentów, zawierająca m.in.:
· Instrukcję obiegu i kontroli dokumentów księgowych;
· Instrukcję kasową;
· Instrukcję inwentaryzacyjną;
· Instrukcję kancelaryjną,
· Instrukcję magazynową;
12. Regulamin udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro;
13. Regulamin funkcjonowania kontroli zarządczej;
14. Procedura przebiegu gromadzenia danych do systemu informacji oświatowej;
15. Procedury postępowania w przypadku zdarzenia podczas wycieczki lub spaceru, zdarzenia w sali lub w ogrodzie;
16. Procedura przyprowadzania i odbierania dzieci;
Regulaminy i procedury znajdują się w gabinecie dyrektora i głównej księgowej.
Regulaminy i instrukcje znajdują się w gabinecie dyrektora przedszkola
Rejestry, ewidencje, archiwa:
Rejestry:
· Rejestr emerytów i rencistów PP 30,
· Rejestr zarządzeń dyrektora,
· Rejestr wychowanków
Ewidencje:
· Ewidencja czasu pracy,
· Ewidencja osób zatrudnionych w przedszkolu,
· Ewidencja badań okresowych,
· Ewidencja odzieży ochronnej,
· Ewidencja środków trwałych,
· Ewidencja pozostałych środków trwałych,
· Ewidencja materiałów niskocennych,
· Ewidencja księgozbioru,
· Ewidencja druków ścisłego zarachowania.
Archiwa:
W przedszkolu znajduje się zakładowa składnica akt, w której przechowuje się dokumentację:
· księgową,
· pedagogiczną,
· techniczną,
· płacowo-kadrową.
Dokumenty ułożone są według jednolitego rzeczowego wykazu akt dla szkół i placówek oświatowych miasta Opola.
Zamówienia publiczne
Przedszkole nie prowadzi aktualnie postępowania o zamówienie publiczne
Kontrole – wszystkie protokoły z przeprowadzonych kontroli znajdują się w gabinecie dyrektora przedszkola
L.p.
|
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
1.
|
27.01.2011
|
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu
|
Urzędowa kontrola żywności;
|
2.
|
23.12.2011
|
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu
|
Ocena stanu sanitarnego przedszkola
|
3.
|
2-17.02.2012
|
Urząd Miasta Opola
Wydział Budżetu
|
Kontrola w zakresie:
-gospodarki finansowej za 2011r.
|
4.
|
14.02.2012
|
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu
|
Kontrola stanu sanitarno-higienicznego obiektu, urzędowa kontrola żywności;
|
5.
|
09.05.2012r
|
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu
|
Kontrola tematyczna
|
6.
|
05.06.2013r.
|
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu
|
Kontrola stanu sanitarno-higienicznego obiektu
|
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
Miejsce, dni i godziny przyjmowania interesantów:
· Gabinet Dyrektora
· Gabinet Intendenta
Dni i godziny przyjęć:
· Dyrektor – poniedziałek 15.30-16.30
· Intendent - codziennie 8.00-14.00.
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
Obowiązuje forma pisemna, załatwianie ustne może być stosowane tylko wtedy, gdy przemawia za tym interes stron a przepisy nie stoją na przeszkodzie.
System kancelaryjny obowiązujący w jednostce:
Korespondencja może być przekazana odbiorcy w postaci pisma wysyłanego: przesyłką listową, faksem, na nośniku informatycznym, pocztą elektroniczną.
- Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem bez łączenia jej z inną sprawą nie mającą z nią bezpośredniego związku. Sprawy nie załatwione ostatecznie w ciągu danego roku załatwia się w roku następnym.